Review Fiscon Kufatec Bluetooth Carkit

sloois

Nieuw lid
Op dit moment ben ik in het bezit van de carkit Bluelogic, echter totaal niet tevreden over. Kan hem niet bedienen via maxidot, kan hem alleen bedienen via de columbus. Verder kan ik de 6 voorkeuze nummers niet opslaan, na ze opgeslagen te hebben en de sleutel uit het contact haal zijn ze allemaal weer verdwenen. Nu ben ik bezig met de dealer om dit op een of andere manier op te lossen, zij zeggen dat het te maken heeft met mijn versie van de auto icm met firmware etc. Bij koop van de auto werd namelijk gezegd dat de carkit die ze achteraf zouden inbouwen namelijk exact hetzelfde zou zijn als die af fabriek alleen op de achteraf versie zouden alle telefoons het doen en dat was bij de af fabriek nog maar de vraag.

Nu is mijn vraag heeft iemand de Fiscon Kufatec laten inbouwen in een Skoda Octavia Elegance Businessline (Columbus dus) welke geleverd is in februari? Ze willen deze namelijk wel inbouwen maar als ik dan dezelfde problemen heb als nu heeft het ook weinig zin.

Xandra

Lid
Ik heb sinds 1 week de fiscon erin zitten, en ben zeer tevreden. Zie mijn post eerder in dit bericht

@sloois: mijn auto is dus van februari dit jaar en heb er dus ook de fiscon inzitten via Emiel. Werkt perfect. Heb wel in het begin een paar keer gehad dat mijn iPhone 3GS vastliep. Ook de Columbus is een keer vastgelopen. Heb daar nu overigens geen last meer van. Ik denk dat ze gewoon ff aanelkaar hebben moeten wennen. Ti's wel echt een heel fijn systeem, en Emiel is echt aan te raden! Kan hem via maxidot, stuur en Columbus bedienen. Ik heb stem opdrachten eigenlijk nog steeds niet geprobeerd.

Bovenaan Onderaan