Rs uitlaatsierstukken O3

Po!!eke

Actief lid
@Joene aansluitstukken laten zitten. Hij is ook verlaagd met de juiste set, namelijk niet door de dealer gedaan dus valt bijna niet op

Klaasje

Forumguru
Ziet er goed uit, maar vind ze iets teveel naar binnen zitten. Had ze meer inline met bumper laten lopen. Dus 5 cm naar buiten net zoals de RS.
Geen problemen gehad met gaten maken?

Joene

Actief lid
Ziet er goed uit, maar vind ze iets teveel naar binnen zitten. Had ze meer inline met bumper laten lopen. Dus 5 cm naar buiten net zoals de RS.
Geen problemen gehad met gaten maken?
@Klaasje , verder naar buiten gaat niet ivm de vorm van het sierstuk. Ze zitten maximaal naar buiten.

Klaasje

Forumguru
Ah ok. Dat is wat opviel in de foto's doordat je hem naast de Rs had gezet :-)
Ik heb zelf de Milotec's. Durfde het niet aan in de bumper te snijden. En moet zeggen dat Milotec ook niet tegenvalt in combinatie met de diffuser ImageUploadedByTapatalk1426361917.466711.jpg

Bijlagen

• ImageUploadedByTapatalk1426361632.403328.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1426361632.403328.jpg
    216,7 KB · Weergaven: 59

CDK

Forumguru
@Po!!eke leuk dat je aan het personaliseren geslagen bent, beter als de milotec uitvoering, maar ik had het dan wel zo gedaan dat het ook daadwerkelijk aangesloten was ;)

Po!!eke

Actief lid
@Corne Tnx. Vond De meerwaarde tov het werk om de uitlaat dan ook aan te sluiten en ook nog demper of pijp aan de andere kant te plaatsen gering voor die paar koude momenten dat r een pluimpje uit zo komen

Zo is het maar net joske en morgana

Joske

Forumguru
ach.. ik vind beide oplossingen best ok hoor en ze hebben beiden hun "nadelen"

ik vind een uitlaatsierstuk waar NIETS achter zit ook geen porem.. dusja ;)

vandaar dat ik het even laat voor wat het is, totdat ik mijn "goesting" zie passeren. Maar ik vermoed dat het enkel en alleen de kant van de uitlaat zal zijn ;) (in mijn geval dan)

Smeeuwis

Donateur
@polleke, een vraagje, ik wil deze eindstukken ook monteren op mijn O3, vind het superdik staan namelijk. Heb je nog extra werk moeten doen om ze stevig vast te krijgen, of kan je ze zonder al te veel inspanning goed aan de onderspoiler monteren?

Bovenaan Onderaan