Rs uitlaatsierstukken O3

Brains75

Actief lid
Wat ik zo kan zien, zijn ze idd identiek aan die van Milotec. Ik heb ze pas besteld en post een foto en bevindingen van de "mijne".

Smeeuwis

Donateur
Als ik het goed zie zijn de Russische versies zilverkleurig of verchroomd, en dat geldt niet voor de Milotecs. Die zijn grijs mat kunststof en zou je dus zelf nog moeten spuiten of verchromen, als je daar behoefte aan hebt zoals ik ;)

Laatst bewerkt:

Brains75

Actief lid
Vandaag zijn zilver gespoten sierstukken uit rusland binnengekomen. €26 extra import kosten moeten betalen aan postbode, balen!
Ze staan erg mooi en passen pefect!
Mijn vraag:
Zijn die twee schroefjes genoeg om ze vast te zetten? Misschien wil ik ze extra vaszetten met beetje lijm.

RefleCs

Forumguru
Als je een paar druppels 2 componentenlijm (bijv. bizon) pakt dan komt het nooit meer los. ;) Je kan ook het schroefdraad van de schroef van lijm voorzien en dan erin draaien. Dan fixeer je het geheel.

Brains75

Actief lid
9394f022de737be9109cd89cd0d2b812.jpg
3b495f1dd455951dac92b0fe66d7a4b2.jpg
a0be74bd51bc94a155d151adc5f3842e.jpg

MacRembrandt

Forumguru
Vandaag zijn zilver gespoten sierstukken uit rusland binnengekomen. €26 extra import kosten moeten betalen aan postbode, balen!
Ze staan erg mooi en passen pefect!
Mijn vraag:
Zijn die twee schroefjes genoeg om ze vast te zetten? Misschien wil ik ze extra vaszetten met beetje lijm.

Ik heb de Milotecs.
Ben al een aantal keren door de wasstraat geweest en ze zitten er nog steeds.:thumbsup:
20151123_124041010_iOS_zpsig3cgzke.jpg

MacRembrandt

Forumguru
@MacRembrandt. Zonder lijm gemonteerd neem ik aan.

Ja.
Daarmee hangt de onderkant er een beetje los bij. Vond ik eerst ook wat raar, maar ik heb het maar zo gelaten, omdat het niet zichtbaar is en ik er maar van uit ging dat daar over nagedacht was.:pieker:
Maar ook ik heb zitten denken aan lijmen.

Voorlopig lijkt het echter prima te gaan. Zitten er nu dik twee maanden (5000 km) op.

Bovenaan Onderaan