Rs uitlaatsierstukken O3

B.Stuurder

Forumguru
Moet ook kunnen afneembaar is een stuk duurder en het budget is maar zo groot. Om dan iets anders te laten schieten kan ook net zonde zijn.

FunkyMarky

Nieuw lid
Ik heb de Milotecs en diffusor in de bestelling. Ik ben benieuwd hoe en wanneer het binnenkomt. Dan nog een momentje plannen om het er onder te zetten.. :cool:

FunkyMarky

Nieuw lid
@FunkyMarky Ben benieuwd naar het resultaat. Ga je de Milotecs nog plastidippen of laat je ze in de standaard kleur? Misschien heb je een paar foto's tegen die tijd.

Ik wil ze eerst even van dichtbij en in het echie bekijken. Ze moeten er goed uitspringen, dus plastidippen kan dan zeker een optie worden. Ik ben volledig newbie hierin dus vind het wel spannend.. :tegek:

leon-cupra

Forumguru
Moet ook kunnen afneembaar is een stuk duurder en het budget is maar zo groot. Om dan iets anders te laten schieten kan ook net zonde zijn.
Kzou het nog liever privé bijbetalen dan zo heel de tijd die lelijke zichtbare trekhaak. En dan nog zeker op een race blue octavia:nono:

B.Stuurder

Forumguru
Kzou het nog liever privé bijbetalen dan zo heel de tijd die lelijke zichtbare trekhaak. En dan nog zeker op een race blue octavia:nono:
Tuurlijk ik ook, maar op is op. Dus als je budget op is, kun je ook niet zelf bijbetalen, of je moet op eigen kosten een trekhaak laten monteren. Als dat is toegestaan en als je dat kunt betalen.

leon-cupra

Forumguru
Tuurlijk ik ook, maar op is op. Dus als je budget op is, kun je ook niet zelf bijbetalen, of je moet op eigen kosten een trekhaak laten monteren. Als dat is toegestaan en als je dat kunt betalen.
Geld kan toch geen issue zijn. Trekhaak kost niet overdreven veel. Meeste leasemaatschappijen laten dit wel toe. Dus achteraf monteren en betalen en na de leaseperiode haal je de trekhaak er gewoon vanonder en verkoop je hem tweedehands.

Maar soit, we gaan teveel offtopic hiermee.

Tuur71

Senior Member
Ik ben ook een tijdje op zoek naar iets wat lijkt op "echte" uitlaten. Lang getwijfeld over Milotec maar ik ben niet overtuigd omdat het niet chrome is maar mat zilver en het toch te plat oogt.

Na weer zoeken op internet kwam ik deze tegen voor de Super 3, dat lijkt toch wel degelijker. Wat denken jullie?

http://milotec.de/index.php?cat=c462_Exhaust.html&XTCsid=3b5cc975e5672ab3bd176041fd74d2d3

skoda-superb-iii-imitaciya-nasadki-glushitelya-abs-shlifovannyj-alyuminij-milotec-547-500x500.jpg

Is er iemand die deze op een O3 heeft gemonteerd? Op een S3 staan ze erg goed! Ben benieuwd of ze passen op een O3 en hoe dat er uit ziet.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Smeeuwis

Donateur
Ik twijfel erg. Ik vind de kont van een O3 erg kaal, op die van de RS na natuurlijk. In eerste instantie dacht ik er over om de RS eindstukken er op te zetten maar ik heb ze in real life gezien op een niet RS, ik vind ze te ver naar binnen zitten en niet goed passen op de standaard O3 achterbumper. Ze zijn me ook te hoog. Ik vind persoonlijk het achteraanzicht van een A6 of Passat van de huidige modellen er mooi uitzien en die van de S3 lijken daar aardig goed op. Ze zijn platter en ogen daardoor breder en ik denk dat dat beter bij de standaard O3 achterzijde past. En dat het neppers zijn is dan jammer, dat zijn ze op de C-klasse van mijn buurman ook, en ook op de meeste Passats en Volvo's V60, om over een A6 2.0 TDi maar te zwijgen... Het gaat mij puur om het uiterlijk.

Wat me tot nu toe weerhoudt is de prijs, inclusief verzendkosten dik 80 euri's en dan weet je dus niet zeker of ze passen... Ik zag dat een aantal forumleden ze op hun S3 heeft zitten inmiddels en ik ben benieuwd of een van hen bereid is om er even onder te kruipen en met name de grootste breedte te meten. Het zal namelijk vooral een kwestie zijn van passen in de uitsparingen links en rechts, in het zwarte gedeelte aan de onderzijde van de bumper.

B.Stuurder

Forumguru
Ik twijfel erg. Ik vind de kont van een O3 erg kaal, op die van de RS na natuurlijk. In eerste instantie dacht ik er over om de RS eindstukken er op te zetten maar ik heb ze in real life gezien op een niet RS, ik vind ze te ver naar binnen zitten en niet goed passen op de standaard O3 achterbumper. Ze zijn me ook te hoog. Ik vind persoonlijk het achteraanzicht van een A6 of Passat van de huidige modellen er mooi uitzien en die van de S3 lijken daar aardig goed op. Ze zijn platter en ogen daardoor breder en ik denk dat dat beter bij de standaard O3 achterzijde past. En dat het neppers zijn is dan jammer, dat zijn ze op de C-klasse van mijn buurman ook, en ook op de meeste Passats en Volvo's V60, om over een A6 2.0 TDi maar te zwijgen... Het gaat mij puur om het uiterlijk.

Wat me tot nu toe weerhoudt is de prijs, inclusief verzendkosten dik 80 euri's en dan weet je dus niet zeker of ze passen... Ik zag dat een aantal forumleden ze op hun S3 heeft zitten inmiddels en ik ben benieuwd of een van hen bereid is om er even onder te kruipen en met name de grootste breedte te meten. Het zal namelijk vooral een kwestie zijn van passen in de uitsparingen links en rechts, in het zwarte gedeelte aan de onderzijde van de bumper.

@Smeeuwis Ik had ook al zitten dubben, op het topic van de sierstukken voor de S3 ook al gevraagd om ze even op te meten, maar nog geen reactie helaas. Ze zijn net wat hoger en breder volgens mij, de O3 versie vind ik echt te plat.

Smeeuwis

Donateur
Ha @B.Stuurder! Ik had jouw reactie daar gezien inderdaad. ff afwachten of er wat komt. Zo niet, in de buurt rijdt inmiddels een O3 combi rond, gewoon ff opmeten. Ik ken die gast goed, kan ik wel regelen denk ik.

Tuur71

Senior Member
Dit heb ik van een Duits Skoda forum. Misschien kun je hier iets mee?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Tuur71

Senior Member
Of toch even de uitsparing van een S3 opmeten als je iemand met een S3 kent en dan vergelijken met de O3

B.Stuurder

Forumguru
Kan ook, maar er zijn hier mensen actief die deze sierstukken hebben gemonteerd en dat zegt toch meer dan een sparing. Dan weet je nog niet alles, want het sierstuk zal wel uitsteken en we weten niet hoeveel.
Ik heb al gevraagd of iemand even een meetlint in zijn sierstuk wil steken om de diepte te meten.

Smeeuwis

Donateur
Daarstraks de sparing onder de O3 even gemeten, het zou moeten passen maar ze steken waarschijnlijk iets uit aan de onderkant. Vraag is dus hoe (en of) dat er uit ziet. Diepte zal wellicht ook een dingetje zijn, hoop dat er iemand is die de diepte even wil peilen door zijn meetstok er in te steken... :shutup:. Geen snedige commentaren nodig :stop:.

Serieus, nog net iets te weinig info beschikbaar om over te gaan tot bestelling...

Leon-cupra,

Natuurlijk had ik liever een afneembare trekhaak gehad, maar de milotecs heb ik pas later gekocht en toen zat de trekhaak er al onder.
Het is jammer, maar het blijft een leaseauto... Uiteindelijk zou ik zelf een andere uitvoering gekocht hebben als het een privé auto was.

Bovenaan Onderaan