Rs uitlaatsierstukken O3

FunkyMarky

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Heeft iemand ook de diffusor van Milotec bij de sierstukken besteld?

Het lijkt er namelijk op dat deze ook silver van kleur is?

Ik weet het niet zeker of deze sierstukken en/of eventueel die diffusor mooi staan onder mijn topaz bruine Octavia Combi.

Alvast bedankt voor jullie opmerkingen/hulp!

Met vriendelijke groet,

Marco

Laatst bewerkt:

Klaasje

Forumguru
Ik heb de diffuser erbij besteld en deze is zwart. Je kunt kiezen tussen zwart of zilver. Ik heb hem achteraf in de kleur van mijn auto gespoten (Metal Grey)

FunkyMarky

Nieuw lid
@Klaasje bedankt. Ik check even jouw foto's (als ze er zijn :D ) hoe het staat.

Ik had alleen deze adv. (Diffusor, Octavia III, Silver Rips) gezien, maar de zwarte staan weer anders beschreven (Diffusor, Octavia III, black metallic, incl. Dummies)....:lezen:

Smeeuwis

Donateur
De RS sierstukken kunnen wel degelijk worden geplaatst, zie onder andere het begin van dit draadje... Of het goed past of moois is blijft een kwestie van smaak. Ik kies er, na er één live gezien te hebben uiteindelijk niet voor omdat de stukken op een RS verder naar buiten zitten dan op een standaard achterbumper, en ik vind daardoor onder de standaard achterbumper de proporties niet mooi uitkomen. Ik ben nog op zoek naar een alternatief: de Milotec stukken in chrome plastidip, of een eindstuk van een Audi A3 (dubbel chrome) aan de linkerkant. Of zo laten, hoewel ik dat duf vind, de O2 was wat dat betreft veel beter bediend!

Smeeuwis

Donateur
Zal het doorgeven. Zie nu ook de dummys van Milotec voor de Sub3 weer terug, die zijn anders van vorm en passen mss beter qua look. Optie nr 4 om te bekijken...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Smeeuwis

Donateur
Ik vind die voor de Sub3 beter ogen, die voor de Oct3 vind ik ook te plat. Chrome is op te lossen met plastidip.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

FunkyMarky

Nieuw lid
Renault_Talisman-Estate-10.jpg
Ik reed net achter zo'n nieuwe Renault Talisman Station maar die heeft net iets grotere en bredere versies. Misschien passen die er wel onder?
Geen idee natuurlijk; :arghh: uberhaupt al niet of je hier imitatie van kan vinden en dan nog passend maken..... :tegek:

Bovenaan Onderaan