Constant
Erelid
Reparatie van een achterbumper kan nog weleens kostbaar zijn omdat er veel arbeidsuren nodig zijn om de boel te demonteren en te monteren. En het is altijd weer een verrassing wat er onder de bumper is beschadigd. Ik ben ooit een keer (lichtelijk) van achter aangereden en toen werd me uitgelegd hoeveel handelingen men moet doen zoals opnieuw op de beugel zetten.
En bij veel daglicht langs de lijn van de auto kijken, ik had ooit (op het eerste gezicht) een klein deukje van een aanrijding in mijn portier (auto reed achteruit zonder mij te zien), de wederpartij vond mij een zeikert dat ik het gerepareerd wilde hebben, maar de expert legde uit hoe je moet kijken en pas toen zag ik dat het hele portier was vervormd. 1800 oud hollandse guldens schade.
Succes!
En bij veel daglicht langs de lijn van de auto kijken, ik had ooit (op het eerste gezicht) een klein deukje van een aanrijding in mijn portier (auto reed achteruit zonder mij te zien), de wederpartij vond mij een zeikert dat ik het gerepareerd wilde hebben, maar de expert legde uit hoe je moet kijken en pas toen zag ik dat het hele portier was vervormd. 1800 oud hollandse guldens schade.
Succes!