De RoomsteR stond laat in de middag nog buiten met de schade bumper. Die is wel helemaal door sneden zag ik. Misschien zie ik hem woensdag ochtend nog....is goed joh, leuk voor de verzameling, heb ik wat om naar te kijken als hij is ingeleverd over 3 weken
Door een zieke en grote drukte kan het wat uitlopen, maar vanmorgen zag ik je RoomsteR nog net voor deze de spuitcabine inging om de mooie kleur Flamenco red (2L2L) er op te spuiten.ze zullen wel geen haast hebben, en het is denk ik ook allemaal lastig in te plannen denki ik met de verbouwing,
grijze 4 deurs Seat Ibiza 1.4, en die zit niet echt lekker ...............
Ruilen van grijze muizen, dat wordt geen verbetering ben ik bang. Mijn vorige wagen was een blauwe Polo 1,4 Milestone met veel opties, daar zaten wel betere stoelen in.ruilen voor mijn grijze 4 deurs VW Polo 1.4
Ruilen van grijze muizen, dat wordt geen verbetering ben ik bang. Mijn vorige wagen was een blauwe Polo 1,4 Milestone met veel opties, daar zaten wel betere stoelen in.
Maar ook weer niet te vergelijken met de comfortabele stoelen die ik nu in de RoomsteR heb staan :grin:
ps je hebt een prive berichtje
Heb mijn RoomsteR vanmorgen bij de schadehersteller gebracht, kan de verzekeringsexpert er ook nog even naar kijken. Het is druk, hoop dat ik hem vrijdag weer kan ophalen. Mis hem nu al heel erg , de vervang auto is een grijze 4 deurs Seat Ibiza 1.4 (die op de foto), en die zit niet echt lekker ...............
maar vanmorgen zag ik je RoomsteR nog net voor deze de spuitcabine inging om de mooie kleur Flamenco red (2L2L) er op te spuiten.
Zo ga je je eigen RR weer meer waarderen. Ik hoop voor je dat je er weer snel in kan rijden.
Nou dan droogt die verf wel snel, want vanmiddag heb ik de Polo weer ingeleverd en mijn Roomster alweer opgehaald! met mijn nieuwe waren ze ook al bezig, de radio is inmiddels ingebouwt,
Ik heb vandaag weer gezien!!, wat duurt dat wachten toch lang
De basislakken drogen direct, na 10 min. overspuitbaar,?????
Kunnen ze zo snel meerdere lagen lak aanbrengen??????
Nou dan droogt die verf wel snel, want vanmiddag heb ik de Polo weer ingeleverd en mijn Roomster alweer opgehaald! met mijn nieuwe waren ze ook al bezig, de radio is inmiddels ingebouwt,
Ik heb vandaag weer gezien!!, wat duurt dat wachten toch lang
?????
Kunnen ze zo snel meerdere lagen lak aanbrengen??????
Betreffende de vervangende Seat Ibiza, die heeft standaard ingesteld het anti-car-jacking programma. Dat is even schrikken als je na een stukje rijden de sloten dicht hoort klikken. Ook vond ik wel aardig dat na het reinigen van de voorruit (handel naar je toe), dus een paar maal wissen met sproeien, na een korte tijd stilstand nog een wisbeweging krijgt. Ik heb steeds gedacht dat dit alleen bij de achter wissers (tear drop) kon worden geprogrammeerd..... Als ik voor de kleine beurt ga zal ik eens informeren of dit bij mijn RoomsteR ook zo kan worden geprogrammerd.
Bij mij in de middenconsole zit een knop waarmee ik alle deuren op slot kan zetten, waarmee jezelf dus kan bepalen waar en wanneer je je niet veilig voelt. Er naast zit ook een knop waarmee je alle deuren ontgrendeld. Dus de automatische anti-car-jacking zal ik niet laten programmeren, denk ik nu.En mijn RR heeft anti-car-jacking geactiveerd gekregen van de dealer.
Laat svp even weten als die tear-drop geactiveerd kan worden voor de voorruit. Vind ik ook fijn (had ik op mijn Passat ook...)