MarcoO2
Forumguru
Hahaha mooie analyse. Vanwege je moeite zal ik 'm ook zo beantwoorden, want je zit er soms naast"Ik was altijd fan van Race Blue" -> Je vindt het een mooie kleur!
"...totdat het op iedere basic auto leverbaar werd en iedereen het nam...." ->....maar het moet wel exclusief zijn!
"...omdat het er zo lekke RS-erig uit ziet..." -> Dat is subjectief, voor menig RS bezitter is een witte met zwarte velgen lekker RS-erig....
Maar je mening suggereert enige voorkeur voor exclusiviteit en dat is een Golf nu niet echt......daar heb ik een punt!
1) --> ja, ik vind Race Blue een mooie kleur - op de RS, of beter, op een auto met een sportieve look. Juist die combinatie van aparte kleur en uitvoering maakt het voor mij een mooie auto. Hetzelfde zie je met die matgrijze lichte kleur van een Audi TS: op een RS vind ik dat mooi, op een basic uitvoering totaal niet.
2) --> hier misinterpreteer je: het ging mij niet om de exclusiviteit, maar om de onder 1. omschreven combinatie. Een Greenline in Race Blue klopt voor mij niet.
3) --> ik schreef niet dat dit dé (enige juiste) kleur voor een RS was, maar juist precies andersom: dat deze kleur altijd betekende dat het een TS was. Zag je een Octavia in Race Blue, zag je (dus) een RS. Sinds iedere Octavia in Race Blue besteld kon worden, was die combinatie niet meer automatisch zo.
Ik heb zeker geen voorkeur voor exclusiviteit, getuige mijn wagenpark van tot nu toe een PEugeot 106, Peugeot 206, Octavia 2 pre FL, Octavia 2 FL, Seat Leon en nu een Golf. Mijn enige unieke auto is de Alfa Romeo Spider ('93) in British Racing Green