Sensoren

notjes

Actief lid
beste,

blijkbaar zijn er geen vooraan sensoren meer te verkrijgen op een skoda octavia combi elegance.

heeft nog iemand die vervelende melding gekregen van de dealer.

D

Deleted member 12693

Wel interessant om te weten of de sensoren ontbreken bij degene die de auto nu uitgeleverd hebben gekregen? En over welk type uitvoering van de O3.

Joske

Forumguru
Sensoren vooraan niet meer standaard in de elegance, enkel indien je parking assist 2.0 neemt. Optie van 610 euro in BE

Cordoba

Forumguru
Ik heb begrepen uit een ander topic, dat het probleem zit in de levering van de grote aantallen sensoren voor de voorbumper, zodat dit zelfs de levering/produktie van veel bestelde auto's vertraagd. Dit zal ook de reden zijn, dat men nu naar manieren zoekt om meer auto's zonder sensoren te leveren, om op die manier de levering van de auto's op gang te houden.

Frank C

Forumguru
En er worden steeds meer auto's uitgerust met parking assist zodat er ook aan de zijkanten sensoren zitten.

Laatst bewerkt:

A_V

Lid
Ik kreeg het ook te horen van de dealer. Het Technology pakket bestaat nu alleen nog uit Kessy (en is een stuk goedkoper).

Darkside

Forumguru
Technology pakket is idd alleen kessy. En is, meen ik, 320,-
Dacht als je een EBL (deze heeft park assist) wel sensoren voor kreeg.

Vind het eigenlijk maar armoedig als ik eerlijk ben.

Stewie

Senior Member
Bij mijn reeds bestelde auto zijn er er ook af nu.
Ik kon de auto niet meer wijzigen, hoop dat dat dan betekend dat hij ingepland staat.
Levering was dan wel weer een week naar voor geschoven.

Wim75

Lid
Dealer vertelde mij begin juli dat als ik de O3 nog in 2014 wilde hebben ik geen parkeersensoren voor als optie moest aanvinken. Dealer had dit van PON begrepen.
Aflevering in 2014 is belangrijk (14%), dus daarom maar niet besteld. Wel Kessy als losse optie genomen, dat zou geen probleem zijn.

Gieliovd

Forumguru
Over de sensoren gesproken... is het iemand wel eens opgevallen dat er verschillende uitvoeringen van de ACHTER sensoren zijn?

Ik heb met mijn wagen slechts ECHT achteraan sensoren zitten... terwijl vergelijkbare uitvoeringen, zelfde jaar... soms toch echt ook de sensoren aan de zijkant hebben zitten. Dus 2 extra sensoren aan de zijkant van de bumper....

Bovenaan Onderaan