Sensoren

octaafje IV

Actief lid
idd, dan nog kun je gewoon de stoel naar voren zetten en de rugleuning helemaal achterover doen, volgens mij bereik je ongeveer het zelfde..

Deed ik ook altijd in mijn vorige Octaven en werkte perfect bij lange voorwerpen (Ikea kasten van 2.45 m etc.),
helaas kan in de OIII daarbij niet meer de hoofdsteun worden verwijderd en die zit dan toch wel een beetje in de weg......

De hoofdsteunen kunnen wel nog verwijderd worden. Op de zijkant van het gat waar de hoofdsteunen in zit is er een klein gaatje waar je een pin kan induwen en dan kan je de hoofdsteunen verwijderen. Dit is mij getoond door de verkoper als hij mijn auto afgeleverd heeft.

octaafje IV

Actief lid
Beste @Geert DM, Heb e.e.a. niet zo snel kunnen ontdekken. De hoofsteunen links en rechts op de achterbankleuning kunnen nog wel op de "klassieke" manier (m.b.v. schuifje) worden verwijderd,
Skoda vindt dit om voor mij onduidelijke reden(en) kennelijk niet meer nodig voor de voorstoelen.
Kan je een foto plaatsen van die plek waar je een pin kan induwen? (heb ook geen pin meegeleverd gekregen...)
Alvast dank!

Bovenaan Onderaan