In de S2 heeft de 3.6FSI toch opeens weer 260pk. Kan best zijn dat alleen de software anders is en dat je met een chip alsnog op die 320pk uitkomt.
JC en Psioneer, jullie konden nog wel eens gelijk hebben, in de passat heeft hij 300 PK,
in de S2 heeft diezelfde motor "maar "260 Pk , getuned doen ze allebei
320 PK , waarom ze dit doen ?
JC wanneer ga je die insignia nu proberen? ben benieuwd wat je ervan vindt...
JC en Psioneer, jullie konden nog wel eens gelijk hebben, in de passat heeft hij 300 PK,
in de S2 heeft diezelfde motor "maar "260 Pk , getuned doen ze allebei
320 PK , waarom ze dit doen ?
Ben ik nog alternatieven vergeten? Hou even in gedachten dat ruimte voor mij wel heel erg belangrijk is. Dingen zoals 3-series, A4tjes, C-klasses e.d. vallen dus ook af. Ik ben benieuwd..
Zijn de Seat Exeo of de C-5 geen optie ???? of wil je niet wachten op de Yeti ??
Een van de meest onderschatte auto's van het moment. Heb je waarschijnlijk nog meer aan familie en vrienden uit te leggen dan bij een Skoda.
Op zich een hele mooie en complete auto. Heb het idee dat Fiat tegenwoordig ook best goed in elkaar steekt. Maar... ik denk dat jij hier ook weer afknapt op de motorisering. Er is wel een dikke dieselmotor, maar zelfs de 2.2 benzinemotor levert "slechts"147 pk... en daar ga jij niet gelukkig van worden denk ik.
En het is algemeen bekend dat de 1.8TSI motor standaard meer vermogen levert dan 160pk, dus die 220pk die kan best standaard zijn.
You wish...