JC.... zo van de zijlijn wist ik het wel... ik zou voor die Superb 1.8 tsi 4x4 gaan.. helemaal aankleden... in een donkere kleur... getinte raampjes na de b-style.. knape velgen d'r onder en toch ff die optie ABT er bij doen (daar kunnen ze toch niet moelijk over doen bij de leasemaatschappij? )
Oke die 5 cylinders en onderstel van de mondeo zijn heerlijk.. maar dat dashboard.... man daar moet je wel de dag naar kijken als je in dat apparaat zit... brrr :icon_smile_dead: .... en het is geen koppendraaier en de Superb wel.
Hoop. Geloof mij, als er een Skoda voorbij rijdt dan draait er geen enkele kop :grin:en het is geen koppendraaier en de Superb wel.
Hoop. Geloof mij, als er een Skoda voorbij rijdt dan draait er geen enkele kop :grin:
Kijk dat is nou pas negatief, heb ik het over kotsen? Nee dus maar jij wel.Bij een Mazda draaien die koppen wel, de andere kant op om te kotsen!
Hou nou eens op met zo negatief doen .
S pack heeft een ander interieur waar dat lelijke plastic alu gedoe vervangen is door zwart pianolak. Best netjes hoor.
http://img248.imageshack.us/img248/6318/mondispack1802084pf5.jpg
Kijk dat is nou pas negatief, heb ik het over kotsen? Nee dus maar jij wel.
En een Skoda koop of lease je toch niet om de blitz te maken.
Ik heb er persoonlijk schijt aan wat andere mensen van mn auto vinden. Als ik m zelf maar mooi vind. Valt me wel op dat over het algemeen er meer fans zijn van de Mondeo als model dan de Superb. Vooral de achterkant vinden veel mensen niet mooi. Maar dat vind ik van een Mondeo sedan ook trouwens.
@JC, is die 160pk echt niet genoeg?
Mijn vorige auto was 100pk, daarmee kwam je eigenlijk alleen maar in zwaardere omstandigheden te kort (op de autobaan, in de bergen) maar voor de rest in NL niks te klagen.
Nu heb ik 150pk en constant moet ik op de teller kijken of ik niet te hard ga.
Kun je nagaan 200pk+ in een niet al te zware auto. Dan moet je je toch continu inhouden. Lijkt me net zo vervelend als een auto die te weinig power heeft.
vermogen is idd prettig. Naast het genieten van acceleratie is het ook veilig en comfortverhogend.