Shortlist

___JC___

Forumguru
Net toch ff de 3.6 bekeken op de leasesite. Kost dus ruim 300 euro netto meer per maand dan de 1.8TSI. Zeg maar ff 4.000 euro per jaar Dat gaat m dus niet worden, hoe lekker die motor ook is.

Ja Mocca brown is een mooie kleur inderdaad, maar niet de mooiste naar mijn mening. Denk dat het Platinum grey wordt. Antraciet is wat saai en je ziet het wel erg veel op de weg tegenwoordig.

Antraciet = het nieuwe zivermetallic??

LenK

Forumguru
Net toch ff de 3.6 bekeken op de leasesite. Kost dus ruim 300 euro netto meer per maand dan de 1.8TSI. Zeg maar ff 4.000 euro per jaar Dat gaat m dus niet worden, hoe lekker die motor ook is.
Niet vreemd dat prijsverschil. Aanschafprijs is € 11500 = 30% hoger en de afschrijving zal ongetwijfeld flink hoger liggen bij die 3.6. Tel daarbij op de hogere variabele kosten (oa 20% meer verbruik).
Maar je hebt dan wel een auto waarvan je waarschijnlijk nooit een 2e tegenkomt :koffie:

___JC___

Forumguru
Okee, dit is dus nu de tussenstand. Dus de 1.8TSI 4x4 met bruin leer acheraf ingebouwd. Denk nog wel een sportonderstel er onder uiteraard. Van 4 cm verlaagd naar een standaard onderstel is natuurlijk net ff te ver. :)

Bijlagen

• skoda-superb_ext_020_s.jpg
    skoda-superb_ext_020_s.jpg
    46,3 KB · Weergaven: 38

EdK

Forumguru
Okee, dit is dus nu de tussenstand. Dus de 1.8TSI 4x4 met bruin leer acheraf ingebouwd. Denk nog wel een sportonderstel er onder uiteraard. Van 4 cm verlaagd naar een standaard onderstel is natuurlijk net ff te ver. :)

En met achteraf bruin leer ingebouwd bedoel je wat in het laatste Skoda magazine als accessoires staat weergegeven ?
Voor de superB 1995 euries voor alle stoelen en de zijpanelen ??
uiteraard incl montage

___JC___

Forumguru
En met achteraf bruin leer ingebouwd bedoel je wat in het laatste Skoda magazine als accessoires staat weergegeven ?
Voor de superB 1995 euries voor alle stoelen en de zijpanelen ??
uiteraard incl montage

Ik heb het magazine niet gelezen, maar het klinkt goed.

EdK

Forumguru
Ik heb het magazine niet gelezen, maar het klinkt goed.

Zou ik als de donder beginnen te lezen ! En als je hem niet gekregen hebt dan maar even halen bij de dealer! :tongue:
Is maar klein foto'tje erbij maar daarop vind ik het er gelikt uitzien !

___JC___

Forumguru
Hier een plaatje van een Golf van hoe ik het in gedachten had.

Bijlagen

• VW-Golf-VI-7-lg.jpg
    VW-Golf-VI-7-lg.jpg
    90,1 KB · Weergaven: 34

___JC___

Forumguru
Zit alleen te denken nu.... Zou je het ook kunnen krijgen met de lichte bekleding aan de onderkant van het dashboard? En staat dat dan uberhaupt? Wordt wel erg druk denk ik drie kleuren in het interieur...

Bijlagen

• 112_0805_08z+2009_skoda_superb+interior_view.jpg
    112_0805_08z+2009_skoda_superb+interior_view.jpg
    46,5 KB · Weergaven: 48

Herbie

Lid
Ik zou gaan voor Mocca brown of Rossobrunello met bruin leer. Alle grijstinten zijn zo saai.

Hans (zoon van Herbie)

___JC___

Forumguru
Nou saai, ik zou zeggen degelijk.
:grin:

Dat rosso brunello wordt over het algemeen juist een beetje als ouwe-lullen-kleur ervaren. Heb zaterdag ook proefgereden in een Superb met die kleur en ik vind m erg mooi, maar niet voor die van mij. :winkie:

LenK

Forumguru
Zit alleen te denken nu.... Zou je het ook kunnen krijgen met de lichte bekleding aan de onderkant van het dashboard? En staat dat dan uberhaupt? Wordt wel erg druk denk ik drie kleuren in het interieur...
Niet doen, dat wordt een kermis.
Zoals op de foto van de VW is het een heel mooie combinatie.
Geen 3e kleur erbij halen en zeker niet dat ivory, dat gaat vloeken als de beste.

EdK

Forumguru
Hier een plaatje van een Golf van hoe ik het in gedachten had.

Dat is excact de kleur die ook in de Skoda magazine staat ! En ze sprekendat je een keuze hebt van 11 jaja 11 kleuren.

Dus ga alleen want anders wordt het net als kleren kopen samen met de vrouw :D

___JC___

Forumguru
@L&K
Eens, zal te druk worden denk ik. Maar de deurpanelen meenemen maken het al een stuk mooier.

@EdK
Ik zal er rekening mee houden. Straks past het niet bij de kleding en moet de hele kledingkast aangepast worden!
;)

Bovenaan Onderaan