Shortlist

Porettuhcs

Senior Member
Is iemand toevallig bij de importeur geweest de laatste tijd? Staan daar een wat Superb's in verschillende kleuren? Misschien is mocca brown ook nog wel een optie namelijk. En op plaatjes blijft het een beetje gokken.....

Pino41 zijn Superb is mocca brown... ziet er in het echt ook zeer netjes uit. Hij heeft er achteraf (zwart) leer in laten zetten. Zou ook een keuze van mij geweest kunnen zijn.... na zwart en donker grijs....

Helemaal mee eens, wat mij betreft is Mocca Brown samen met Rosso Brunello de meest geslaagde kleur voor de SuperB.

Zwart en wit vind ik bv niet zo smoelen op een SuperB. Zwart zou ik wel overwegen op een Octavia. Blijft natuurlijk helemaal presoonlijke voorkeur.

Succes met de keuze.

___JC___

Forumguru
@pino41, heb je wat foto's van je Superb? Vond dat mocca gedoe wel erg mooi op een Passat CC laatst namelijk.

___JC___

Forumguru
Op foto's is de kleur niet goed te zien, het komt vaak over als zwart.
Er is nog een forum lid die fotos van een Mocca heeft gepost waarvan ik dacht dat ie zwart was. Ben even vergeten wie.

Daarom adviseer ik je om er een in het wild te bekijken, dan kan je echt zien hoe de SuperB er in die kleur uit ziet.

In bijgevoegde link een mocca op Autotrack

http://www.autotrack.nl/direct_uit_voorraad_leverbaar/skoda/superb/129786

Top, ga van de zomer wel ff een keer in Leusden kijken, daar moeten er toch wel genoeg staan lijkt me.

Of bel even een dealer in de buurt, misschien hebben die er een staan.
Ik weet dat Zenith in Amstelveen een mocca demo heeft en volgens my S point ook.

Roel

Lid
Of bel even een dealer in de buurt, misschien hebben die er een staan.
Ik weet dat Zenith in Amstelveen een mocca demo heeft en volgens my S point ook.

Holdinga Almere heeft ook een Mocca S2 2.0 TDI Elegance staan met, volgens mij Emory Ivoor bekleding

HWH

Lid
Zwart en wit vind ik bv niet zo smoelen op een SuperB. Zwart zou ik wel overwegen op een Octavia. Blijft natuurlijk helemaal presoonlijke voorkeur.

Ik krijg erg veel positieve reacties op mijn witte Superb. Maar het is zoals je zegt persoonlijke voorkeur.

Bijlagen

• 11032009434.jpg
    11032009434.jpg
    88,1 KB · Weergaven: 46
  • 11032009433.jpg
    11032009433.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 50

HWH

Lid
Mooi hoor dat wit! Zijn Themisto velgen toch?

Ja Themisto's. Moet zeggen dat 18 inch velgen de auto wel echt meer smoel geeft. Zou ik je dus aanraden. Comfort vind ik gewoon goed. Tikkie stug (komt ook door het onderstel) maar daar hou ik wel van. Succes met kiezen JC...(je bent al een poosje bezig dus je kan niet zeggen dat je je slecht hebt voorbereid :grin:)

___JC___

Forumguru
Lig er al maanden wakker van! ;)

Voorpret blijft het leukste he. Zeker als je een leaseregeling hebt waar je alles mag bestellen en op internet allerlei auto's kan configureren. Om uiteindelijk op mn eerst ingeving terug te komen waarschijnlijk.
:D

wimZ

Lid
wat een luxe probleem...... ik heb net hetzelfde gehad, allerlei auto's zijn de revue gepasseerd. In eerste instantie was ik al "wild" van de Superb, wel viel mij de leaseprijs erg tegen.
De Volvo V70 lmtd edition was maar heel weinig duurder waardoor de keus moeilijk werd....
Thuis was er echter geen discussie, het moest de Superb worden.
Dus dit werd het, vandaag het bestelformulier van de LM terug ontvangen en getekend, morgen wordt ie bij de dealer besteld.
140pk elegance business in storm blue met ivor lederen bekleding.
Over 4 weken ga ik met vakantie, helaas nog met de citroen.

LenK

Forumguru
Mmm Volvo V70 versus Superb dat is toch geen vergelijk als het prijskaartje niet zo veel scheelt. Voor veel mensen geen moeilijke keuze. Premium station ja doet u die maar.

MarcoO2

Forumguru
Mmm Volvo V70 versus Superb dat is toch geen vergelijk als het prijskaartje niet zo veel scheelt. Voor veel mensen geen moeilijke keuze. Premium station ja doet u die maar.

Nou... doet u mij de S2 maar... heb pas nog in een V70 gereden, maar dat is echt niet mijn auto!

Lig er al maanden wakker van! ;) Voorpret blijft het leukste he. Zeker als je een leaseregeling hebt waar je alles mag bestellen en op internet allerlei auto's kan configureren. Om uiteindelijk op mn eerst ingeving terug te komen waarschijnlijk. :D

Leuk hé, die voorpret... ik was ook al een jaar van tevoeren bezig... :winkie:

sitechris

Donateur
de V70 vind ik persoonlijk een beetje vlees noch vis. Ja, hij rijdt comfortabel. Ja de stoelen zitten super. Maar voor de rest word ik niet warm van de auto. Echt een van A naar B auto. Zelfs de D5 valt motorisch een tikje tegen. De Superb is toch een stuk dynamischer. En juist een Superb vind ik wel een cool statement maken. Fuck imago, kwaliteit telt.

___JC___

Forumguru
wat een luxe probleem...... ik heb net hetzelfde gehad, allerlei auto's zijn de revue gepasseerd. In eerste instantie was ik al "wild" van de Superb, wel viel mij de leaseprijs erg tegen.
De Volvo V70 lmtd edition was maar heel weinig duurder waardoor de keus moeilijk werd....
Thuis was er echter geen discussie, het moest de Superb worden.
Dus dit werd het, vandaag het bestelformulier van de LM terug ontvangen en getekend, morgen wordt ie bij de dealer besteld.
140pk elegance business in storm blue met ivor lederen bekleding.
Over 4 weken ga ik met vakantie, helaas nog met de citroen.

Als ik naar de leasetarieven kijk dan is een kale V70 ongeveer net zo duur als een full options Superb. Dan zou ik dus ook voor de Superb kiezen. Overigens is de binnenruimte in een V70 ook drama voor zo een grote bak. Wel mooi dat Zweeds desing, maar premium?!

Mooie combinatie heb je besteld trouwens, storm blue is een heel mooie kleur.

de V70 vind ik persoonlijk een beetje vlees noch vis. Ja, hij rijdt comfortabel. Ja de stoelen zitten super. Maar voor de rest word ik niet warm van de auto. Echt een van A naar B auto. Zelfs de D5 valt motorisch een tikje tegen. De Superb is toch een stuk dynamischer. En juist een Superb vind ik wel een cool statement maken. Fuck imago, kwaliteit telt.

Eens Chris, je zoekt een auto die bij je past. Imago boeit daarbij niet. En een v70 blijft gewoon een saaie familiebak. Rijdt hier een collega van me met een (vorig model) D5. Ding kost 53k geloof ik. Draaicirkel van een olietanker, beenruimte achterin is nagenoeg nihil, automaat is uit het jaar 1955. Hij is verder wel mooi en de 5 cylinders klinken top, maar absoluut niet mijn ding.

Bovenaan Onderaan