Leandro
Senior Member
Ziet er op zich netjes uit maar wat dat betreft kan een ogenschijnlijk mooie vrouw onderhuids een rot karakter hebben . Ik kan zeggen dat ik al aardig wat tweedehands auto's gekocht heb en door schade en schande wijzer ben geworden in de jaren. Als je mijn mening vraagt dan zou ik deze auto laten staan, er zitten teveel haken en ogen aan (lees: onzekerheden) en een goed koopje kan dan zomaar een duur koopje blijken. Jullie teleurgesteld en skoda verliest weer een toekomstige klant! Het budget zorgt er ook voor dat je je op occasiongebied redelijk in een mijnenveld begeeft maar dat wil niet zeggen dat je voor dat geld niet een goede auto kan kopen. Je moet wel bereid zijn geduld te hebben en goed te zoeken. Mocht je 'm toch kopen dan hoop ik dat je je mijn ongelijk bewijst!! Succes
Ja, ik begrijp het. Maar voor 1600 euro weet mijn vriendin nu wat ze heeft. Als ik bij een andere particulier of handelaar iets voor 1600 euro koop zit er ook geen garantie op. Heb deze nu laten keuren en hij rijdt goed. Maakt geen rare geluiden, al het onderhoud is wel netjes ingevuld in de boekjes. Die linker veer is een tegenvaller maar is te overzien. Als mijn vriendin hem bevalt denk ik dat dit hem word. Hoop jou tegendeel te bewijzen