Leandro gefeliciteerd met de Faab, ik lees het nu pas. Een paar opmerkingen:
- de opbergvakken achter de wielkasten (achter die met vilt beklede platen) zijn vrij zeldzaam in de Fabia I, maar wel handig
- de achterlichten zijn van de facelift (vanaf 2004), zijn die vervangen vanwege schade, of vond men die mooier?
- koplampen helder maken kun je ook zelf, als je een accuboor of boormachine hebt, heb je alleen een setje nodig van ca. 30 euro, en dan kun je de lampen heel wat keren oppoetsen
- als het bedrijf de koplampen alleen gepolijst heeft, maar geen nieuwe beschermende coating heeft aangebracht, moet je ook de koplampen in de wax houden om ze langer helder te houden.
Carmix is inderdaad een fijne sloperij, ik heb er diverse onderdelen gehaald. Ze zijn niet duur, je mag vaak zelf demonteren en afspraak is afspraak bij die jongens.
Fabia II velgen passen zonder meer, alleen even opletten of de juiste bandenmaat op de velgen zit (daar kan iets verschil in zitten, maar op het forum is wel een bestand te vinden welke bandenmaten passen onder een Fabia I). Ik heb onder mijn Fabia zelfs velgen van de eerste generatie Audi A3, wel met 5 mm minder ET-waarde, maar daardoor staat ie ook 1 cm breder op de wielen.