Was het niet zo dat je tijdens het rijden wel op de OK-knop kunt (of misschien moet, zolang die in beeld is) drukken en dat dit de update pas feitelijk laat starten als de auto gestopt is?Je mag alleen de update niet starten tijdens het rijden
En ook al eens in die fijne software je vinger 2x van middenboven van je scherm naar beneden geveegd ?Fijne software bij VAG
Alleen de app verwijderen gaat niet helpen ben ik bang, ik vermoed ook sterk dat het aan de serverkant ligt, of auto-server communicatie die weg gevallen is. Ik heb ook een koppeling met Homeassistant en als de app het niet doet, werkt die koppeling ook niet.Ik krijg hier al een week geen verbinding meer (MySkoda, 'Uw auto kon niet worden gelezen. Probeer ... ').
.......
De app verbind wel met de server maar de verbinding tussen server en auto is er niet, ook niet na een paar min. geduld.
Helpt verwijderen en opnieuw toevoegen eventueel?
Ik weet niet van wanneer je Octavia is, maar volgens mij geldt niet voor alle Octavia’s dat ze via OTA de 1941 kunnen binnenhalen. Meende het ergens te hebben gelezen, kan het alleen niet meer vinden. Was het misschien iets dat je minimaal op 1900 moest zitten daarvoor?Ook bijzonder trouwens, ik krijg heel soms een update melding, ik neem aan dat dat naar 1942 is aangezien de navigatie op 23.10 zit.