Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De laatste tijd werkt de app een stuk beter, iemand anders dat ook opgevallen? Wat bij mij wel gebeurd en het lijkt vrij consequent is dat als de batterij (bijna) volgeladen is de auto de verbinding kwijt is, als de auto dus aangesloten is op stroom.
@johanl Dat heb ik zelf nog niet gemerkt eigenlijk. Wel heel soms dat er geen verbinding mogelijk is, enkele minuten later lukt het dan wel. Dat is dan niet percentage afhankelijk is mijn indruk.
@Alpha, dank voor de tip. Ik gebruikte sinds de nieuwe app al wel de kleine tegel op mijn startscherm, maar heb nu ook de medium tegel toegevoegd aan de "vandaag weergave".
Ik had hetzelfde dus nu ook de medium tegel in gebruik.
Vraag mij alleen af wat het nut hiervan is, want moet wel eerst de app openen voordat de widget zich bijwerkt. Hebben jullie dat ook?
@Berghuis, bij mij werkt hij ieder uur bij. Als ik mijn telefoon ontgrendel en het is langer dan een uur geleden dat de tegel is bijgewerkt, dan werkt hij binnen een paar seconden bij.
Ik had de Powerpass app ook geïnstalleerd, maar nog niet gebruikt. De tarieven zijn eigenlijk bij elke paal hoger dan de tarieven van mijn andere laadpas (E-Flux)
Mijn skoda connect kaartupdate werkt niet, terwijl ik wel voor de service betaal, Skoda Nederland zegt, alles staat aan aan onze kant, u moet dus naar de gararge .
Maar alles wat online moet werken werkt, behalve de kaartupdates en columbus fw update. Is er iemand hoe dit in zijn werk gaat OTA?
OK. Geen e-sim, maar een echte sim dus. En hij heeft verbinding. Privacy lijkt goed te staan. Data-tegoed op?
wie heeft er ook een Superb en kan zijn ervaringen posten? Wat kan deze Columbus wel en niet?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.