Skoda Karoq

B.Stuurder

Forumguru
Met belangstelling het forum van de Kodiaq gevolgd en veel van opgestoken en serieus deze auto overwogen ondanks dat hij eigenlijk te groot is voor twee personen en een hond. Nu komt de Karoq en deze lijkt mij beter passen. Maar eens afwachten wat de uitvoeringen worden en de specificaties zijn. Voorlopig is mijn huidige auto nog niet aan vervanging toe. Hopelijk wordt het qua levertijden niet een zelfde drama als bij de Kodiaq en Alteca.
Na de beginrun op het model, kun je rustig een auto bestellen en normaal geleverd krijgen verwacht ik. En dan zijn alle kinderziektes er ook uit. ;)

Tuulster

Forumguru
Ik ben inmiddels een groot fan van deze wagen! :thumbsup:

Voor mij zal alles helaas weer afhangen van CO2 uitstoot en energielabels of ik deze auto kan leasen als mijn Superb III er uit loopt........:pardon:

Jeroenert

Actief lid
Haha, ik denk niet dat ze een coupè in het b-segment gaan introduceren. Zou wel cool zijn, maar de Polo zou ook als SUV komen met de volgende generatie dacht ik?

Jeroenert

Actief lid
Ja een cross-Polo is er al een paar generaties natuurlijk maar dat is niets meer dan een iets ander interieur en wat plastic bumpers en een iets opgeschroefd platform. Er zou nu ook een echte SUV als apart model komen. Skoda variant lijkt me dan toch leuker :)

Tuulster

Forumguru
Ik moet het wel heel erg mis hebben als dit niet het nieuwe digitale dashboard van Skoda gaat worden in de Karoq!
:D :jaja:

Digitaal dasboard in de Vision C (voorloper van Superb III)
upload_2017-5-5_13-53-34.png

Digitaal dasboard in de Vision S (voorloper van de Kodiaq)
upload_2017-5-5_13-55-9.png

Ik moet het wel heel erg mis hebben als dit niet het nieuwe digitale dashboard van Skoda gaat worden in de Karoq!
:D :jaja:

Ik denk het niet, ik had ergens gelezen dat de brandstof en temperatuurmeter nog analoog zijn (met led verlichting oid), kan het alleen niet meer terugvinden.

Ik denk het niet, ik had ergens gelezen dat de brandstof en temperatuurmeter nog analoog zijn (met led verlichting oid), kan het alleen niet meer terugvinden.

Gevonden
The Karoq is the first Skoda to offer a fully digital instrument display. A 12.3-inch screen uses the same hardware as that found in the latest Audi and Volkswagen models, but gets its own unique set of menus and style. Old-school engine temperature and fuel level indicators sit either side of the screen. Nonetheless, they’re illuminated by LEDs, which makes them cooler than they ought to be.

Bovenaan Onderaan