Na de beginrun op het model, kun je rustig een auto bestellen en normaal geleverd krijgen verwacht ik. En dan zijn alle kinderziektes er ook uit.Met belangstelling het forum van de Kodiaq gevolgd en veel van opgestoken en serieus deze auto overwogen ondanks dat hij eigenlijk te groot is voor twee personen en een hond. Nu komt de Karoq en deze lijkt mij beter passen. Maar eens afwachten wat de uitvoeringen worden en de specificaties zijn. Voorlopig is mijn huidige auto nog niet aan vervanging toe. Hopelijk wordt het qua levertijden niet een zelfde drama als bij de Kodiaq en Alteca.
Misschien hertekenen ze een Fabia als coupe op hoge poten?Wordt toch wel een mooie auto denk ik, een kleine Kodiaq, en daaronder dan ook nog een Fabia als SUV.
Heb ik nog niks van gehoord, maar de cross-polo komt wel in de buurt natuurlijkHaha, ik denk niet dat ze een coupè in het b-segment gaan introduceren. Zou wel cool zijn, maar de Polo zou ook als SUV komen met de volgende generatie dacht ik?
Ik moet het wel heel erg mis hebben als dit niet het nieuwe digitale dashboard van Skoda gaat worden in de Karoq!
Ik denk het niet, ik had ergens gelezen dat de brandstof en temperatuurmeter nog analoog zijn (met led verlichting oid), kan het alleen niet meer terugvinden.
The Karoq is the first Skoda to offer a fully digital instrument display. A 12.3-inch screen uses the same hardware as that found in the latest Audi and Volkswagen models, but gets its own unique set of menus and style. Old-school engine temperature and fuel level indicators sit either side of the screen. Nonetheless, they’re illuminated by LEDs, which makes them cooler than they ought to be.
Topgear.com
18-05 toch??Vandaag is de officiële onthulling toch in Stockholm?