Skoda logo kofferklep verwijderen Superb Combi

kansberg

Forumguru
Weet je leuk is om bij de Chinees te doen? Het menu heeeel lang bestuderen en mensen voor laten gaan en als ze dan voor de derde keer vragen of je het inmiddels al weet, zeg je "Ja! een biertje graag" :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

Stejogini

Actief lid
ff stomme vraag misschien, maar kan ik voor onze Superb combi ook nieuwe logo's bestellen? Of past dat niet..Ik vind dat nieuwe logo veel mooier!!!!

Stejogini

Actief lid
Zeker :D
Vele forum leden zijn je voor gegaan
Hoe weet ik dan wat ik moet bestellen... en ik wil best iets van de Europese markt kopen hoor.. hoeft niet persen Chinees te zijn ;) Niet zoveel ervaring met Aliexpres...
Enne we hebben onze Superb nog niet eens ;) en dan al over het nieuwe logo praten ;)

Falcon

Donateur
@Stejogini: Ik zou nog even de dealer bellen en even vragen of ze dat nog even willen doen bij jouw net aangekochte SuperB... staan ze misschien wel open voor ;)

KJvO

Forumguru
Ik kreeg van een andere dealer uit de buurt het aanbod om deze gratis te vervangen (en natuurlijk over te stappen ...)

kansberg

Forumguru
Ik heb Chinese logo's besteld en wacht af hoe deze zich houden. Als ze lelijk worden of loslaten bestel ik alsnog originele Skoda logo's. Dan alleen voor de voor en achterzijde, voor de wielnaven heb ik straks 12 stuks liggen, dus die kan ik nog een keer 'omplakken' als het moet.....Zoek alleen nog een voordelig logo'tje voor op m'n sleutels :jaja:, deze zijn bij Superskoda € 5,00 en dan ben ik in één keer een kniepert. Dat heb ik er dan ook weer niet voor over.

Stejogini

Actief lid
Nou heb net gebeld met de Skoda-dealer in Deventer.
Logo's voor de grill, kofferbak en 4 velgen inclusief montage: 189 euries... pffff en zonder montage 150 inclusief btw... dat is toch niet normaal.... dan maar misschien toch ook bestellen wat jij hebt besteld @kansberg
Dan maar Chinese makelij....

Ojja heb net wel online voor 112 euries rubberen matten voor de auto en kofferbak besteld... met die zandschoenen van die kids.... nou dat is me dat geld wel waard!

Als iemand tips heeft voor goedkopere logo's en ook ervaringen ook met betrekking tot het verwijderen... Ik ben echt een leek op dit gebied...

kansberg

Forumguru
@Stejogini : Dit is de link waar je ze voor een appel en een ei kunt bestellen:

http://www.aliexpress.com/wholesale...superb&catId=&initiative_id=SB_20141028103446

Let er bij bestellen op dat je twee sets besteld. Je hebt nl. 2 grote exemplaren nodig (kofferklep en grille). En er zit er maar één in een set...

Het kan maximaal 6 weken duren eer je de logo's in huis hebt, maar dat is de prijs die je betaald : € 4,70 per set....:deuk: Heel wat anders dan € 150,00 bij de dealer, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat dit originele logo's zijn en geen luxe stickers zoals uit China, maar je moet twee keer kijken om het verschil te zien.

Bovenaan Onderaan