Nee ze heeft het nieuwe logo gekregen, via pon.
Meer merken doen dit, onder andere Ford. Importeur / fabrikant vindt het belangrijk dat het logo er goed uitziet. Dus als het verweerd, verkleurd, beschadigd of wat dan ook is, gratis nieuwe logo's.
die van jou niet, maar die zijn door een perfectionistische spuitgast in de getinte blanke lak gezet
Ik vind die rode cirkel niet zo heel mooi passen bij de rest van de auto!
Die heb ik liggen maar ziet er niet uit hoor met doppen, veel stoerder zonder doppen.@Desperado : Haha...klopt wat je zegt, zit het te overwegen maar heb liever originele Skoda doppen. Heb er eigenlijk geen geld voor over
die van jou niet, maar die zijn door een perfectionistische spuitgast in de getinte blanke lak gezet
en bescheiden is ie ook nog zeg!
...
Yep, zeker!
Ben ik helemaal met je eens...ik rij ook op staal (winterbanden dan hè...) ik wil dat de mensen echt zien dat het een winterset is, anders gaan mensen denken dat ik met lelijke lm velgen rij of zoiets.....tevens kun je met staal en zonder doppen je remklauwen beter afspoelen met de tuinslang als er pekel op de weg ligt....Wieldoppen kan echt niet!
Winterbanden horen op staal!
En nou denken ze dat je met lelijke zwarte wielen rijdt.anders gaan mensen denken dat ik met lelijke lm velgen rij of zoiets.