Skoda logo kofferklep verwijderen Superb Combi

EdK

Forumguru
En toch ruik ik een luchtje van iemand die naast zijn schoenen begint te lopen.....
En ikzelf ben het niet want dat stink erger.....:koffie:

Joske

Forumguru
Meer merken doen dit, onder andere Ford. Importeur / fabrikant vindt het belangrijk dat het logo er goed uitziet. Dus als het verweerd, verkleurd, beschadigd of wat dan ook is, gratis nieuwe logo's.

wat ik eigenlijk niet meer dan correct vind.. uiteindelijk maak je dag in dag uit reclame voor HUN merk..

ik ga er mijn dealer eens op aanspreken! (voor alle duidelijkheid, nog niet van toepassing op de O3 :D, het gaat over de F1 ;) )

kansberg

Forumguru
@Joske : Ik ben het volledig met je eens. Het is functioneel, maar mooi....nee :bloos:. Ik denk maar zo: Als straks in het voorjaar de lichtmetalen er weer onder mogen dan is dat een klein feestje :D

Thokozanoah

Forumguru
Wieldoppen kan echt niet!
Winterbanden horen op staal!
Ben ik helemaal met je eens...ik rij ook op staal (winterbanden dan hè...) ik wil dat de mensen echt zien dat het een winterset is, anders gaan mensen denken dat ik met lelijke lm velgen rij of zoiets.....tevens kun je met staal en zonder doppen je remklauwen beter afspoelen met de tuinslang als er pekel op de weg ligt....

Bovenaan Onderaan