Skoda logo kofferklep verwijderen Superb Combi

kansberg

Forumguru
Uiteindelijk toch maar twee 'echte' 2013 logo's besteld voor de grille en achterklep. De stickers van Ali beginnen toch wat te 'tekenen' aan de randen. Ook die op het stuurwiel begint enigszins te bobbelen, zoals @Corné de Kluijver destijds al aangaf. Heb er nog een paar dus die ga ik op een zonnige dag wel een keertje vervangen, van het stuurwiellogo heb ik nog geen goede vervanger gezien, al zou het al mogelijk zijn deze simpel te vervangen.

Orig. logo Ali.jpg

Chicco_Himself

Forumguru
Bij de dealer vandaan @kansberg ? Ik heb toch ergens hier ook emblemen voorbij zien komen waar je 2 setjes of iets dergelijks van moest bestellen omdat je dan de juiste aantallen had of zijn dat die stickers van Ali Baba?

ertromp

Forumguru
Je stuurwiellogo vervangen gaat alleen door of het stuurwiel compleet te vervangen of de airbagcover te vervangen. Logo zit nl. niet geplakt

EdK

Forumguru
Als jij gewoon blijft plakken ( in de kroeg ) kom je geen meter meer vooruit......
Enne je vernieuwd natuurlijk niet alleen het logo dan é , ook de chromen rand is weer krasvrij.
En zonder chromen rand is het weer wat goedkoper

s-line

Forumguru
Gewoon lekker oude logo's houden, het is tenslotte ook vewoon nog steeds een oud model! En dat bedoel ik niet rot. He oude logo gewoon het buitenste randje hoogglans zwart maken of laten maken en een extra lak laag erop dan blijven ze ook mooi. En orgineel!;)

EdK

Forumguru
Tsja @s-line jij hebt beroepsmatig de spullen hiervoor, wij zouden dat moeten doen met een gamma kwassie waarvan de kwastharen al in het schap bij Gamma los liggen.
Dus dat gaat t voor ons nooit worden é

s-line

Forumguru
Met een goede spuitbus en een rol tape kom je een heel eind kan ik je garanderen hoor!
Ik heb eventueel nog een hoogglans zwart nieuw type logo liggen voor achterop!
Voor een liefhebber!

kansberg

Forumguru
@s-line : Op zich heb je helemaal gelijk, ware het niet dat ik het oude logo 'spuuglelijk' vind (met excuses voor mijn taalgebruik), mijn betere helft gaf direct al aan dat dit ongeveer het meest 'foute' logo was, wat ze zich maar kon bedenken. Zij heeft 21 jaar in de reclamewereld gewerkt, dus als zij een dergelijke uitspraak doet geloof ik dat wel. De kleurstelling is niet goed, veel te veel tekst en te hoog oostblok gehalte. Boude uitspraken, maar ben het wel met haar eens. Daarentegen is het nieuwe logo een toonbeeld van design en creativiteit. Strak, no-nonsense en helemaal van deze tijd.

EdK

Forumguru
Tsja dan zal de betere helft ( wederhelft ) het ook geheel niet erg vinden als je die € 100,00 hierin steekt.
Is nu net het logo waar je urennnnnnnn tegenaan kijkt als je op vakantie gaat.....

s-line

Forumguru
@s-line : Op zich heb je helemaal gelijk, ware het niet dat ik het oude logo 'spuuglelijk' vind (met excuses voor mijn taalgebruik), mijn betere helft gaf direct al aan dat dit ongeveer het meest 'foute' logo was, wat ze zich maar kon bedenken. Zij heeft 21 jaar in de reclamewereld gewerkt, dus als zij een dergelijke uitspraak doet geloof ik dat wel. De kleurstelling is niet goed, veel te veel tekst en te hoog oostblok gehalte. Boude uitspraken, maar ben het wel met haar eens. Daarentegen is het nieuwe logo een toonbeeld van design en creativiteit. Strak, no-nonsense en helemaal van deze tijd.
Nieuwe logo's zijn leuk maar dan alleen op de nieuwe modellen,anders staat zo van, ik wil graag een nieuwere auto als dat het daadwerkelijk is.

Noord26

Forumguru
Nieuwe logo's zijn leuk maar dan alleen op de nieuwe modellen,anders staat zo van, ik wil graag een nieuwere auto als dat het daadwerkelijk is.

Ben toch blij dat er alleen nog zilver en zwart te zien in op onze zwarte bolide. Incl een nieuw stuurwiel. Dat groene staat gewoon totaal niet.

Bovendien is de S2 ook geleverd MET de nieuwe logo's af-fabriek. Dus het staat los van een nieuw model die zwarte logo's.

Achja, kan nog niet zeggen dat ik een Peugeot leuk vind om te zien ongeacht wat voor logo er op zit. ;)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan