Thokozanoah
Forumguru
En dan geef ik ze groot gelijkEn nou denken ze dat je met lelijke zwarte wielen rijdt.
En dan geef ik ze groot gelijkEn nou denken ze dat je met lelijke zwarte wielen rijdt.
En dan heb ik me er nog niet eens mee bemoeid.Hmmm, gat toch wat mis. In het bandentopic gaat het over logo's en in het logo topic over banden.
http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/skoda/oem-drivers-airbag-cover-with-chrome-2/Airbag cover is bij cars equipment te bestellen in het zwart, zowel met als zonder chroomstrip.
Nieuwe logo's zijn leuk maar dan alleen op de nieuwe modellen,anders staat zo van, ik wil graag een nieuwere auto als dat het daadwerkelijk is.@s-line : Op zich heb je helemaal gelijk, ware het niet dat ik het oude logo 'spuuglelijk' vind (met excuses voor mijn taalgebruik), mijn betere helft gaf direct al aan dat dit ongeveer het meest 'foute' logo was, wat ze zich maar kon bedenken. Zij heeft 21 jaar in de reclamewereld gewerkt, dus als zij een dergelijke uitspraak doet geloof ik dat wel. De kleurstelling is niet goed, veel te veel tekst en te hoog oostblok gehalte. Boude uitspraken, maar ben het wel met haar eens. Daarentegen is het nieuwe logo een toonbeeld van design en creativiteit. Strak, no-nonsense en helemaal van deze tijd.
Klopt het is een citigo logo, past mooi achter op een superb. En origineel! Hooglans buitenring en hoogglans vogel mat zwarte achtergrond!Die is voor mij veel te klein , moet voor mij 11 cm wezen......
Nieuwe logo's zijn leuk maar dan alleen op de nieuwe modellen,anders staat zo van, ik wil graag een nieuwere auto als dat het daadwerkelijk is.