Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoO2

Forumguru
inmiddels is het overigens (behoudens overmacht natuurlijk) zeker dat ik meega. Leuk! Eens kijken welke gezichten er bij al die nicknames horen!

nemo

Senior Member
:ot:
@NEMO; Ik vond je vorige foto in je profiel leuker ;)

Weet je niet waar deze schermafbeelding vandaan komt? (google, haha..)
Iedereen heeft al zn auto als schermafbeelding..

inmiddels is het overigens (behoudens overmacht natuurlijk) zeker dat ik meega. Leuk! Eens kijken welke gezichten er bij al die nicknames horen!

Dat wordt echt lachen denk ik. Ik heb inmiddels 2 forumleden ontmoet en dat was erg gezellig.

Offtopic:
volgens mij ben ik gespot vandaag! ik ben echt superveel fabia's tegen gekomen tussen hier en 's-hertogenbosch!

Falcon

Donateur
Hallo iedereen,

Ik ben weer terug en zie dat Kensei toch even tijd heeft gevonden om de startpost aan te passen.. bedankt!

Fijn om te zien dat we richting de 30 man/vrouw (;)) gaan. Helaas gaat er nog 1 vanaf en dat is Wouter (collega van mijn kant) die ik in eerste instantie er op had gezet.

Adres zal z.s.m. worden toegevoegd aan de startpost.

MarcoO2

Forumguru
Ik heb nog geen vrouwelijke forumleden in de lijst gezien (behalve jou natuurlijk), dus waarschijnlijk zul je het moeten doen met "de vrouwen van", als die tenminste meekomen... mijn vrouw niet in ieder geval!

nemo

Senior Member
Ja daar was ik al achter. jagen jullie ze weg? terwijl jullie niet eens zo erg zijn!

Maarten

Forumguru
Ja daar was ik al achter. jagen jullie ze weg? terwijl jullie niet eens zo erg zijn!

Bedankt voor het compliment:baby012:...misschien vinden vrouwen fora gewoon niet leuk.
Ik heb geen idee wat de reden is dat ze 'schaars' zijn hier. Het zou leuk zijn als er wat meer vrouwen bij waren. Kan heel gezellig zijn.

nemo

Senior Member
Tijdens de 200km die ik vandaag reed ben ik zeker 10 fabia's tegengekomen, en in bijna alle wagens zaten vrouwen. dus ze zijn er wel!!

nemo

Senior Member
Ja, ik ook, en het zag er genant uit, en ik heb een eer hoog te houden he tussen allemaal heren!!

nemo

Senior Member
Skoda meeting creche? :grin:
Ik heb wel een knuffelbeest in mijn auto liggen, mogen jullie raden welke. Hij ligt op de hoedenplank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan