Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru
Goededag zeg na 3 pagina's :ot: nu weer beetje on-topic,

@Falcon , ben je al uit de route die we gaan rijden van het meeting-point naar JD, ik weet niet wat de afstand is in km, maar je moet wel rekening houden dat hier veel tijd in gaat zitten, vooral als je bij elkaar weer blijven rijden,net als de afgelopne keer, wat natuurlijk wel het leukste is.

Bijlagen

• stoplichtxs6.jpg
    stoplichtxs6.jpg
    97 KB · Weergaven: 19

nemo

Senior Member
Ok ik zal een poging ontopic doen. Gaan we ook op kleur rijden of per model? anders is het nog een zooitje!

Falcon

Donateur
Nemo: Opzich wel een leuk idee, ga ik zeker wat mee doen!

Hetzer: Ivm de afstand heb ik Plaza gevraagd om een route uit te stippelen. We gaan hier een aantal stop momenten in plaatsen en vooraan zal er niet harder dan 10 km/u onder maximum snelheid, zodat de achterste in de rij niet als gekken hoeven bij te rijden. Er is nog genoeg tijd tot 18 april om te kijken hoe we de route gaan aanpakken en als drukke ondernemer zal Plaza die tijd ook wel even nemen. :)

Ondertussen heb ik wat foto's van de Plaza lokatie in Vorden: http://www.plazavorden.nl/foto.htm

Geen foto's van de parkeerplaats, maar volgens Plaza was daar plek zat :)

nemo

Senior Member
Ohja nog iets. Als we straks op de meeting zijn weet iedereen wie ik ben, want ja er zou maar 1 vrouw komen. dus voor jullie is het makkelijk. Maar hoe herken ik jullie? hoe weet ik wie hetzer is, wie falcon is, wie kalefietsbel is etc. ik ken alleen fabia en zero..

nemo

Senior Member
Oh en falcon, ik weet wel iets om alle auto's netjes op een rij te krijgen. dan moeten we van te voren op papier een plan maken, per type. dus bijv op volgorde zoals in de startpost, dat is toch ook op type?

MarcoO2

Forumguru
Ohja nog iets. Als we straks op de meeting zijn weet iedereen wie ik ben, want ja er zou maar 1 vrouw komen. dus voor jullie is het makkelijk. Maar hoe herken ik jullie? hoe weet ik wie hetzer is, wie falcon is, wie kalefietsbel is etc. ik ken alleen fabia en zero..

Ik ben die met die krullen! :D En dus niet te verwarren met Kale Fietsbel... :laugh:

Maar volgens mij heb ik iets gezien over een A4-tje met nickname en echte naam of zoiets.

MarcoO2

Forumguru
Ivm de afstand heb ik Plaza gevraagd om een route uit te stippelen. We gaan hier een aantal stop momenten in plaatsen en vooraan zal er niet harder dan 10 km/u onder maximum snelheid, zodat de achterste in de rij niet als gekken hoeven bij te rijden.

Moet wel een mooi gezicht worden, 30 Skoda's achter elkaar!

Maarten

Forumguru
Ik ben nu al benieuwd naar de foto's van deze meeting!
Geweldig om eens wat koppen bij de nicks te hebben.

MarcoO2

Forumguru
Hmmm, maar dat helpt niet genoeg: Met een naam zonder foto ga je niet 30 personen onthouden. Ik niet, tenminste.

Misschien een groepsfoto?

Goed idee, want zo goed is mijn geheugen ook niet... De enige die ik sowieso zal onthouden is Nemo, maar da's niet zo moeilijk!

KaleFietsbel

Actief lid
Zou knap zijn als je iemand met mij verwisselt. Met twee schoonouders die 16 en 17 april jarig zijn, kan ik de 18e echt niet!:407:

Falcon

Donateur
Nemo: Inderdaad, dat leek mij ook een goed plan. Ga ik eens praktisch over nadenken :)

Ik ben inderdaad van plan om iedereen een A4tje te geven met zijn of haar nick. Mijn idee is om iedereen deze op het achterraam te plakken, zodat iedereen herkenbaar is in 1 stoet.

Aan het einde van de dag leek mij het leuk plan om een groepsfoto te maken met alle auto's op een rij (als dat past :tongue:) en iedereen op de motorkap van hun eigen auto :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan