breef
Lid
Het enige waarin ik kan les geven is skien, maar er ligt zo weinig sneeuw hier!!
De volgende meeting in Winterberg?
Het enige waarin ik kan les geven is skien, maar er ligt zo weinig sneeuw hier!!
Ok ik zal een poging ontopic doen.
Ondertussen heb ik wat foto's van de Plaza lokatie in Vorden: http://www.plazavorden.nl/foto.htm
Ik zal de uitrukoverall aantrekken...
In Enschede (buurgemeente) hebben ze een ander pakje!er is nog een brandweerman op dit forum, dus dat is niet genoeg!
Ohja nog iets. Als we straks op de meeting zijn weet iedereen wie ik ben, want ja er zou maar 1 vrouw komen. dus voor jullie is het makkelijk. Maar hoe herken ik jullie? hoe weet ik wie hetzer is, wie falcon is, wie kalefietsbel is etc. ik ken alleen fabia en zero..
Ivm de afstand heb ik Plaza gevraagd om een route uit te stippelen. We gaan hier een aantal stop momenten in plaatsen en vooraan zal er niet harder dan 10 km/u onder maximum snelheid, zodat de achterste in de rij niet als gekken hoeven bij te rijden.
Ik ben die met die krullen! En dus niet te verwarren met Kale Fietsbel...
Maar volgens mij heb ik iets gezien over een A4-tje met nickname en echte naam of zoiets.
Hmmm, maar dat helpt niet genoeg: Met een naam zonder foto ga je niet 30 personen onthouden. Ik niet, tenminste.Ik Maar volgens mij heb ik iets gezien over een A4-tje met nickname en echte naam of zoiets.
Hmmm, maar dat helpt niet genoeg: Met een naam zonder foto ga je niet 30 personen onthouden. Ik niet, tenminste.
Misschien een groepsfoto?