Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bothje

Heel gewoon lid
Lijkt me wel een gedoe om 30 auto's netjes op een rij te krijgen. Zal een kwestie van coordinatie en geduld zijn!!
Dit ging in Oostvoorne buitengewoon snel, als het niet wordt over georganiseerd.........

Betreffend het route rijden: als de voorste en de achterste (als bezemwagen) bekend zijn in de regio, en de rest een route kaartje krijgt, lukt het prima, denk ik.

breef

Lid
Arrgghhh ik wil heeeel graag komen met mn S2 maar ik weet nog steeds niet zeker of ik die dag bedrijfsuitje heb, zo ja, hoe laat... :confused:

Vorden is maar half uurtje voor me dus zou iets eerder weg kunnen gaan

MarcoO2

Forumguru
Arrgghhh ik wil heeeel graag komen met mn S2 maar ik weet nog steeds niet zeker of ik die dag bedrijfsuitje heb, zo ja, hoe laat... :confused:

Vorden is maar half uurtje voor me dus zou iets eerder weg kunnen gaan

Jij moet er wel bij zijn natuurlijk! :laugh:

breef

Lid
oke ik weet ik, nu ga ik ook off-topic, maaruh, stoere deurwaarder die mij de auto afneemt!:D

Mijne laat ie ook wel met rust...

bodybuilder.jpg

nemo

Senior Member
Stiletto's :icon_smile_dead: badpakken :icon_smile_dead: moet ik ook mijn haar weer blond verven? :smirk:
Ik dacht dat we elkaars auto's gingen bekijken en over auto's gingen kletsen!

Hetzer

Forumguru
Stiletto's :icon_smile_dead: badpakken :icon_smile_dead: moet ik ook mijn haar weer blond verven? :smirk:

mijn idee, laten we aub weer on-topic gaan :smirk:

johnboy

Donateur
Ik ben van de partij

Hoi, ik ben van de partij met een S2. Ik kom zeker met 2 personen, kunnen er nog 3 worden.

Groetjes,
John.

D

Deleted member 1943

zo hehe eindelijk alle achtergelopen berichten gelezen. Hadden jullie gister niks te doen ofzo??????? maar goed ik neem me collega mee die zelf een volvo 850 rijd en daar helemaal lijp van is dus daar moeten we hem ff vanaf helpen natuurlijk.

@nemo, sorry dat ik geen vrouwspersoon meeneem, die was er de vorige keer nog wel bij maar die besloot bij mij weg te gaan dus.
Enne moet die xenon er nog in voor de meeting??????
ik verwacht eigenlijk van wel :crazy:

van inkel

Forumguru
Stiletto's :icon_smile_dead: badpakken :icon_smile_dead: moet ik ook mijn haar weer blond verven?

Ja, we gaan Skoda's bekijken en er over L*llen.

:ot:En je weet als ze je plagen, geven ze ook om je.
Want als jij HELP roept zijn er zomaar een stuk of wat Skoda's onderweg naar de Hofstad.:xyxthumbs:

Hetzer

Forumguru
Hoi, ik ben van de partij met een S2. Ik kom zeker met 2 personen, kunnen er nog 3 worden.

Groetjes,
John.

Goed man als je Exciter nu ook nog komt met z'n Favorit hebben wel alle "moderne" Skoda's dit keer vertegenwoordigd tijdens de meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan