Morgûh!
Ik wou even laten weten dat door privé en werk omstandigheden ik geen tijd heb gehad om alles te lezen. Maar ik het weekend tijd vrij ga maken en de startpost weer helemaal up ga daten.
Wel las ik even tussen door over Xenon inbouwen en VAG com instellen. Prima toevoeging, alleen zit ik even met de tijd in het programma. Hoe gaan we dit inpassen? Want ik denk aangaande de VAG-COM dat iedereen wel iets heeft dat hij/zij graag aangepast wil zien.
Daarnaast zou ik het zelf niet prettig vinden als de andere onderdelen van het programma in de verdrukking komen door dit. Of zie ik dit verkeerd?
Mijn voorstel is als volgt:
- Xenon inbouw bij Nemo zou ik graag als demonstratie willen zien. Is dat mogelijk? Niet alleen inbouwen maar ook een verhaaltje erbij etcetra?
- Ook voor VAG-COM aanpassingen zou ik graag een demo zien. Misschien in combinatie met een groter scherm aangesloten op de laptop van Nomad, zodat iedereen mee kan kijken wat hij aan het doen is. Regelen we gewoon 2 parkeerplaatsen en noemen we dit de VAG-COM Nomad garage en kan hij zich gaan uitleven
. Scherm regelen doe ik wel.
Het lijkt mij dan verstandig dat iedereen die iets wil aanpassen zich opgeeft bij Nomad. Zodat Nomad kan kijken welke aanpassingen hij kan doen in een gegeven tijd. Kom ik gelijk even op puntje 3.
- Om dit in het programma te stoppen, zit ik er aan te denken om het in de 55 minuten die nu SV alleen had voor zijn poetsdemo, voor deze andere demo's ook te gaan gebruiken.
Ik zie dit voor me dat we dan 3 Demonstratiehoeken gaan creëren en dat je in die 55 minuten gewoon wat rond kunt lopen. Voor deze corners lijkt het mij dan verstandig om 3 partytents te regelen (Plaza?) waar onder dit kan gebeuren, dit ivm eventueel slechtweer.
Wel zou ik willen vragen om dit echt alleen in die 55 minuten te gaan doen. Zodat ik overzicht kan behouden kwa dagprogramma en ik denk dat het ook gezelliger is om niet gefragmenteerd met dingen bezig te zijn de dag. Na het programma is er dan wel tijd om dingen eventueel af te maken.
Mijn vraag aan jullie:
Is het idee van de "Demonstratiehoeken" goed idee? Feedback please!