Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aiii

Lid
Oeh, ben ik wellicht wel in geïnteresseerd, wat kan je zoal instellen wat leuk is, maar niet standaard aan staat?

(Kan het irritante biepje uitgeschakeld worden als je de gordel niet ingestoken hebt?)

MarcoO2

Forumguru
Als we er ook nog een VAG-COM-sessie en een Xenon-sessie aan vastplakken wordt het een meeting van twee dagen, gezellig! :grin:

nemo

Senior Member
Ik had er toch al een weekend weg van gemaakt, ik blijf na de meeting in die hoek hangen.

(edit: het valt me ineens op dat ik al 1006 berichten heb, wat gaat dat hard!!)

Bothje

Heel gewoon lid
@Nomad Lijkt mij ook leuk als je er bent.

Graag! Kan je liters per 100 omzetten naar 1 op zoveel?

Ja.

Ik moet even uitzoeken waar dat zit, maar lijkt me geen probleem.

Bij mij is dat pas gedaan bij de eerste beurt en ik vind het veel prettiger aflezen.
Wel gaat nu de gordelpiep direct aan bij contact, dit was eerst met vertraging. Enig verband?

Bijlagen

• IMG_9029.jpg
    IMG_9029.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 22
  • IMG_9079.jpg
    IMG_9079.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 22

Falcon

Donateur
Morgûh!

Ik wou even laten weten dat door privé en werk omstandigheden ik geen tijd heb gehad om alles te lezen. Maar ik het weekend tijd vrij ga maken en de startpost weer helemaal up ga daten.

Wel las ik even tussen door over Xenon inbouwen en VAG com instellen. Prima toevoeging, alleen zit ik even met de tijd in het programma. Hoe gaan we dit inpassen? Want ik denk aangaande de VAG-COM dat iedereen wel iets heeft dat hij/zij graag aangepast wil zien.

Daarnaast zou ik het zelf niet prettig vinden als de andere onderdelen van het programma in de verdrukking komen door dit. Of zie ik dit verkeerd?

Mijn voorstel is als volgt:

- Xenon inbouw bij Nemo zou ik graag als demonstratie willen zien. Is dat mogelijk? Niet alleen inbouwen maar ook een verhaaltje erbij etcetra?
- Ook voor VAG-COM aanpassingen zou ik graag een demo zien. Misschien in combinatie met een groter scherm aangesloten op de laptop van Nomad, zodat iedereen mee kan kijken wat hij aan het doen is. Regelen we gewoon 2 parkeerplaatsen en noemen we dit de VAG-COM Nomad garage en kan hij zich gaan uitleven ;). Scherm regelen doe ik wel.

Het lijkt mij dan verstandig dat iedereen die iets wil aanpassen zich opgeeft bij Nomad. Zodat Nomad kan kijken welke aanpassingen hij kan doen in een gegeven tijd. Kom ik gelijk even op puntje 3.

- Om dit in het programma te stoppen, zit ik er aan te denken om het in de 55 minuten die nu SV alleen had voor zijn poetsdemo, voor deze andere demo's ook te gaan gebruiken.

Ik zie dit voor me dat we dan 3 Demonstratiehoeken gaan creëren en dat je in die 55 minuten gewoon wat rond kunt lopen. Voor deze corners lijkt het mij dan verstandig om 3 partytents te regelen (Plaza?) waar onder dit kan gebeuren, dit ivm eventueel slechtweer.

Wel zou ik willen vragen om dit echt alleen in die 55 minuten te gaan doen. Zodat ik overzicht kan behouden kwa dagprogramma en ik denk dat het ook gezelliger is om niet gefragmenteerd met dingen bezig te zijn de dag. Na het programma is er dan wel tijd om dingen eventueel af te maken.

Mijn vraag aan jullie:

Is het idee van de "Demonstratiehoeken" goed idee? Feedback please!

MarcoO2

Forumguru
Wat mij betreft een strak plan, Falcon. Anders komen de andere onderdelen in de verdrukking en dat kan niet de bedoeling zijn. De echte liefhebbers vinden desnoods na afloop toch nog wel de gelegenheid om verder te praten.

Falcon

Donateur
Precies en om nu het programma te gaan oprekken lijkt mij ook niet nodig.

Ik zie trouwens net dat er meer tijd is voor de demonstratiehoeken natuurlijk. Naar dat iedereen koffie en gebak heeft gehad om 12:40 kunnen in principe al de demo's van start gaan. Das ipv 45 minuten bijna 1 heel uur.

In dat uur is er natuurlijk ook de vrijheid om lekker bij iedereen zijn auto's te gaan kijken etcetra. :) Niks is verplicht alleen de tijden van het programma zullen we maar zeggen ;)

Ik wacht natuurlijk even op de reacties van Nomad en de Xenon inbouwers van Nemo.. voor ik het definitief ga zetten in het programma.

nomad

Senior Member
Ik wil iedereen die de gordelping uit wil hebben er wel op wijzen dat dit geheel op eigen risico is. Ik ben uiteraard op geen enkele wijze verantwoordelijk voor een eventueel hieruit voortvloeiende schade. Ik weet nog dat ik het bij de dealer liet uitschakelen en dat ik daarvoor een document moest ondertekenen.

Tis maar dat jullie het weten.... :D

Ik moet overigens nog wel even overleggen met de afdeling planning of het gaat lukken.

Aangezien ik als laatste erbij kwam met de vagcom kabel schik ik me geheel naar het programma. Ik wil niet dat de andere onderdelen hierdoor minder aandacht krijgen...

Hetzer

Forumguru
Gelukkig is bij m'n Fabia dat ding nu standaard uitgeschakeld, ik vond dat in mijn Roomster vreselijk irrittant

Fabia

† In Memoriam
Strak plan Falcon. En uiteraard begrijp ik het Nomad dat het geheel op eigen risico is.

Aiii

Lid
Ik wil iedereen die de gordelping uit wil hebben er wel op wijzen dat dit geheel op eigen risico is. Ik ben uiteraard op geen enkele wijze verantwoordelijk voor een eventueel hieruit voortvloeiende schade. Ik weet nog dat ik het bij de dealer liet uitschakelen en dat ik daarvoor een document moest ondertekenen.

Tis maar dat jullie het weten.... :D

Oh ja, dat wil ik wel aanvaarden haha. Grappig dat je daar iets voor moet ondertekenen overigens, het is toch een extra en geen vereiste ofzo?

Lijkt wel Amerika, dat ze zich voor alle claims willen indekken :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan