Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Als de mannen vervelend worden, neem ik hun auto's wel in beslag, ok? Dat zal ze leren! :crazy:

Ik lees het alweer, weer iemand die ze werk mee naar huis neemt !!!

Ook geen thuiskomen zoals meerdere mensen op deze aardkloot ??

:1761:

EdK

Forumguru
Ja, ik heb zelden een topic gezien waarbij we zoveel off-topic gaan... maar ja, dit topic leent zich er ook uitstekend voor :grin:

Affijn dan ben ik bang dat je nog heeeeelll wat topics hebt door te lezen !!

Cvegreen heeft volgens mij in ze leven nog nooit zoveel gelachen als dat ie lid is van dit forum ! :laugh:

nemo

Senior Member
Ja, we gaan Skoda's bekijken en er over L*llen.

En je weet als ze je plagen, geven ze ook om je.
Want als jij HELP roept zijn er zomaar een stuk of wat Skoda's onderweg naar de Hofstad.:xyxthumbs:

:471: Net als op mijn (vorige) werk. Had alleen maar mannen om mij heen en dat was soms flink pittig, maar ze deden alles voor me :rockon:

@nemo, sorry dat ik geen vrouwspersoon meeneem, die was er de vorige keer nog wel bij maar die besloot bij mij weg te gaan dus.
Enne moet die xenon er nog in voor de meeting??????
ik verwacht eigenlijk van wel

Ik had idd gister niks te doen, ik lag de hele dag op bed en daar heb ik geen tv, dus tsja dan maar forums terroriseren en dvd's kijken..

die xenon moet er idd eigenlijk voor de meeting in. want mijn fabia moet nodig weer eens gepimpd worden. mijn neefje kwam laatst zijn fabia showen met dikke lm-velgen. had ie naast mijn auto geparkeerd met wieldoppen :(
dus als ik xenon heb (dat heeft hij niet) dan is mijne weer iets bijzonder-der!

Fabia

† In Memoriam
Ja, ik heb zelden een topic gezien waarbij we zoveel off-topic gaan... maar ja, dit topic leent zich er ook uitstekend voor :grin:

Heerlijk toch, al dat :ot: gaan. Je kan wel merken dat de mods het druk hebben anders hadden we zeker weer een waarschuwing gehad.

WillemJan

Forumguru
Heerlijk toch, al dat :ot: gaan. (...)
Dan zal ik weer even on topic gaan: helaas kan ik niet komen, ik vindt Vorden toch echt te ver weg. Wanneer het in de buurt van mijn woonplaats zou zijn, zou ik zeker zijn gekomen!
Iedereen heel erg veel plezier!

Groetjes... Willem-Jan

Kirsten

Senior Member
Het zal waarschijnlijk al wel vaker gevraagd zijn (om nu 29 pagina's door te lezen op dit tijdstip gaat mij wat ver), maar waar ligt Vorden????

joergarms

Senior Member
@ NEMO, we kunnen de xenon ook ter plekke inbouwen op de meeting. Duurt ongeveer 20 a 30 minuutjes.
Dan ben jij in ieder geval het "lichtpunt" van de dag:grin:.

@ iedereen, hoogstwaarschijnlijk ben ik er ook, ben m'n vrouw al een beetje aan het bepraten, dus de kans is groot dat ik er ben. Of ik moet met 35 ton en 5 assen op de rest van Neerlands schone wegen rijden.

nemo

Senior Member
@ NEMO, we kunnen de xenon ook ter plekke inbouwen op de meeting. Duurt ongeveer 20 a 30 minuutjes.
Dan ben jij in ieder geval het "lichtpunt" van de dag:grin:.

Als jullie dat tp kunnen inbouwen lijkt me dat echt super! Geen idee hoe je het voor elkaar wilt krijgen maar ik vind het een stoer plan.

Hetzer

Forumguru
Als jullie dat tp kunnen inbouwen lijkt me dat echt super! Geen idee hoe je het voor elkaar wilt krijgen maar ik vind het een stoer plan.

gewoon motorkap open oude lampen eruit, nieuwe xenon er in!!!!!!

en geloof me Joergarms is erg handig met die dingen.:grin:

joergarms

Senior Member
Als het goed is komt RedDevil ook (gert-Jan), hij en ik hadden al een keer het idee om het voor mensen in te gaan bouwen.
Voor mij is het nog niet 100% zeker dat ik kom, maar de kans is groot van wel.
In feite hoef je niet meer te doen dan een compleet setje te bestellen, dan is het zo gepiept.

nomad

Senior Member
Ik zal eens kijken of ik ook een kijkje kan komen nemen.

Moet ik nog een laptop + vagcom kabel meenemen voor de liefhebbers ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan