Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvegreen

Forumguru
ik krijg er met de dag meer en meer spijt van dat ik er niet bij kan zijn . Dat ziet er allemaal toch wel de max uit . Maar het blijft enorm ver om een namiddag je naar de meeting te komen.

MarcoO2

Forumguru
pfff je bent goed wakker! ;) Dichterbij komen als ik een donkere Fabia met Xenon zie en dan alsnog de oranje vis en blauwe sticker checken dan maar?

MarcoO2

Forumguru
Ha ha... ik moet eerlijk zeggen dat ik telkens als ik een zwarte fabia zie rijden toch even snel die achterruit check! Ooit heb ik beloofd dan hard te zullen toeteren. :grin:

nemo

Senior Member
Hij staat altijd in de regen! Onder de boom op de parkeerplaats. Alleen bij de rubbers op de deur is ie bijna logo-groen, moet er maar eens met een tandenborstel oid langs.

MarcoO2

Forumguru
Dan ga ik nu maar naar een groene kijken... :D Hoe ik dan bij zwart kom... :crazy:

Misschien moet SV zijn poetsdemo dan ook maar op jouw auto doen? Hoef je niet met een tandenborstel aan de slag! Wordt een goeie meeting voor jou dan!

nemo

Senior Member
Dan ga ik nu maar naar een groene kijken... :D Hoe ik dan bij zwart kom... :crazy:

Misschien moet SV zijn poetsdemo dan ook maar op jouw auto doen? Hoef je niet met een tandenborstel aan de slag! Wordt een goeie meeting voor jou dan!

Dat zou echt een zet-nemo-in-the-spotlight-dag. met xenon ben ik al tevreden hoor :)

Tallguy

Forumguru
Damn...ik heb meer tijd nodig om dit allemaal te lezen en bij te houden dan mijn normale werk te doen :crazy: :cheer:

Enfin..startpost bijgewerkt. We zitten nu op 31 personen met nog een aantal "maybe's".

@Nomad: het zou mooi zijn als je die gordelpieper pas hoort als je gaat rijden en niet bij contact aan. Dat zou mijn irritatielevel al een stuk verminderen :worshippy:

@Falcon: check de startpost nog even voor de zekerheid of die up-to-date is qua datum en locatie enzo...kan zijn dat ik wat over hoofd heb gezien, maar ik lijk de afgelopen tijd in m'n uppie het forum te beheren omdat Exciter ook superdruk is.

D

Deleted member 1943

Nemo - wasstraat?? Doe jij dat je fabia aan joh?? Dat arme autotje :crazy:

En wat betreft de xenon op fabia's dat zijn er niet zoveel. Ik ben er namelijk, buiten mezelf, nog nooit een tegengekomen. Maar zo kom ik er mooi vanaf om het in te bouwen :grin: nee hoor doe het graag voor je maar zo is het ook leuk ja op de meeting. maar nemen die jongens dan ook dr boormachine mee om een gat te boren in het afdekkapje, schroevendraaiers om de ballast op te hangen en tairipjes (of hoe je dat ook schrijft) mee om je kabels netjes af te werken zodat er geen schade aan de kabels ontstaat?

Maar het wordt idd een super meeting ik heb er erg veel zin in!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan