Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

nemo

Senior Member
Nemo - wasstraat?? Doe jij dat je fabia aan joh?? Dat arme autotje :crazy:

En wat betreft de xenon op fabia's dat zijn er niet zoveel. Ik ben er namelijk, buiten mezelf, nog nooit een tegengekomen. Maar zo kom ik er mooi vanaf om het in te bouwen :grin: nee hoor doe het graag voor je maar zo is het ook leuk ja op de meeting. maar nemen die jongens dan ook dr boormachine mee om een gat te boren in het afdekkapje, schroevendraaiers om de ballast op te hangen en tairipjes (of hoe je dat ook schrijft) mee om je kabels netjes af te werken zodat er geen schade aan de kabels ontstaat?

Maar het wordt idd een super meeting ik heb er erg veel zin in!!!!

Heej steef,
ja misschien kun jij de jongens helpen. ze beweren dat op locatie in te kunnen bouwen, dus er zal wel een boormachine meegebracht worden etc!
wat is er mis met de wasstraat, ik moet zeker in mijn bikini elke week mijn auto wassen?? ;)
je hebt gelijk dat er nog niet zoveel fabia's met xenon zijn. is meestal op bmw en audi en pauper-vwgolfs.

Fabia

† In Memoriam
wat is er mis met de wasstraat, ik moet zeker in mijn bikini elke week mijn auto wassen?? ;)
.

Misschien kan je mee helpen met de poetsdemonstratie

bikini_carwash.jpg

Steve

Senior Member
De krasstraat bedoel je toch eigenlijk te zeggen ?
Wasstraten staan er om bekend dat ze krassen achterlaten in je lak vanwege de borstels en het vuil daar tussen.
Die draaien met hoge snelheid over je lak met alle gevolgen vandien.

Ook de lappen straten veroorzaken krassen in je lak.
De lappen nemen vuil op en houd het vast, vervolgens glijden de lappen inclusief vuil over je lak en veroorzaken wederom lichte krasjes.

In je bikini is een optie maar is niet verplicht hoor het mag ook gerust een badpak zijn :cheer:

D

Deleted member 1943

Ik zal wel ff gereedschap meenemen meid je weet het nooit met die stadse lui :tongue:

Maar over dat wassen in bikini, dan mag je de mijne ook wel een keer doen hoor :tongue:

nemo

Senior Member
De krasstraat bedoel je toch eigenlijk te zeggen ?

Er zal een kern van waarheid in zitten, want ik hoor heel vaak dat het slecht is. Maar (naief of niet) vind ik het wel meevallen. Als ik

Ik zal wel ff gereedschap meenemen meid je weet het nooit met die stadse lui :tongue:

Misschien is dat niet nodig, de boys lezen vast wel mee, kun je het online al kortsluiten wie er gereedschap mee neemt.

nemo

Senior Member
Hey boys het is tijd om weer eens on-topic te gaan (als de moderators het te druk hebben om het topic netjes te houden doe ik dat wel).

Hebben jullie al nagedacht over naamstickers of naamlijsten oid?

van inkel

Forumguru
Hey boys het is tijd om weer eens on-topic te gaan (als de moderators het te druk hebben om het topic netjes te houden doe ik dat wel).

Mischien kentekenplaatstickers met "skodaforum - nickname"

Steve

Senior Member

Ik neem mijn custom platen mee.

Niet dat je dan weet welke nick erbij hoort haha

EdK

Forumguru
lekker raampjes open, kom je super fris weer buiten, en waarom denk je anders dat ik zo vaak ga

Raampjes open > super fris buiten > klopt
denk je zo vaak ga > om schoon te worden ?
Raampjes open > wasstraat > zwemmen in je wagen > Nemo = Vis !?
Raampjes open > natte stoelen > vaak gaan = een tik ?

begin de logica in je verhaal een beetje kwijt te raken !?

Wasstraat is voor mij ramen dicht en schone buitenkant van wagen
Stofzuigerstraat is deuren en ramen open en stofzuiger er doorheen en binnenkant schoon
Onder douche staan is mezelf reinigen en fris weer er onderuit komen !

Affijn wordt tijd dat je je motorrijbewijs haalt , kun je weer over andere dingen dromen en denken !!:laugh:

Aiii

Lid
wil niet bovenmatig lastig zijn voor de mods, maar:

31. Aiii (O2 HB)

Moet zijn:
31. Aiii (O2 Combi)

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan