Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie

Forumguru
wil niet bovenmatig lastig zijn voor de mods, maar:

31. Aiii (O2 HB)

Moet zijn:
31. Aiii (O2 Combi)

:D
Dit interessante topic gaat al 2 pagina's over hoe Nemo op de meeting verschijnen moet;
Geen wonder dat ze de kluts kwijt zijn!!

nomad

Senior Member
Ik krijg net akkoord van de afdeling Planning, dus ik zal er zijn.

En wat betreft de gordelping: Het is aan of uit, niet als je pas gaat rijden....

Daarnaast wil ik vragen of er iemand met een F2 of RR in de regio Eindhoven is, waarop ik even kan kijken wat de mogelijkheden allemaal zijn. Dat scheelt een hoop uitzoekwerk....

van inkel

Forumguru
Daarnaast wil ik vragen of er iemand met een F2 of RR in de regio Eindhoven is, waarop ik even kan kijken wat de mogelijkheden allemaal zijn. Dat scheelt een hoop uitzoekwerk....

JasperNL misschien? die woont in de buurt (katstown).
PM 'm ff.

D

Deleted member 1943

Als het goed is ben ik op het parkeer terrein te herkennen aan zwarte kentekenplaten met witte tekst erop, maar dat is bijzaak de hoofdmood is natuurlijk die strakke, snelle en superglimmende fabia I:super::grin: met een best soundje !!!
Afb013.jpg

en dan ook nog de sub erbij en knallen maar !!!

Aiii

Lid
Trouwens, komt er iemand met een Cappuchino Beige Octavia II Combi die dan ook nog interesse heeft aan een 1:43 model daarvan.

Kreeg deze bij aflevering van mijn Skoda als presentje van de dealer, alles klopte afgezien van de kleur (en de zonwering rondom, maar een kniesoor die daar op let haha) en dus heb ik via ebay eentje in de goede kleur gekocht en is de Cappuchino Beige dus "over".

Eerst stond hij trouw naast de andere (zie foto), maar inmiddels staat daar een Golf 3 Variant (mijn vorige auto) naast en is er geen plaats meer.

picture.php

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Verzoekje niet zoveel offtopic te gaan over bikini's, wasstraten, bunnysuits en weet ik veel wat allemaal nog meer de revue is gepasseerd.
Nemo hoeft zich niet ongemakkelijk te gaan voelen, toch...heren? :xyxthumbs:[/MODERATORBREAK]

MarcoO2

Forumguru
Hey Nomad, ik zie dat je nog niet op de lijst met deelnemers staat. Je gaat toch wel echt mee? :smiley29: Straks hebben we allemaal onze wensen klaar en ben jij er niet! :grin:

Fabia

† In Memoriam
[MODERATORBREAK]Verzoekje niet zoveel offtopic te gaan over bikini's, wasstraten, bunnysuits en weet ik veel wat allemaal nog meer de revue is gepasseerd.
Nemo hoeft zich niet ongemakkelijk te gaan voelen, toch...heren? :xyxthumbs:[/MODERATORBREAK]

Volgens mij kan Nemo het wel hebben hoor. We zijn allemaal erg blij met haar.

Falcon

Donateur
Trouwens, komt er iemand met een Cappuchino Beige Octavia II Combi die dan ook nog interesse heeft aan een 1:43 model daarvan.

Kreeg deze bij aflevering van mijn Skoda als presentje van de dealer, alles klopte afgezien van de kleur (en de zonwering rondom, maar een kniesoor die daar op let haha) en dus heb ik via ebay eentje in de goede kleur gekocht en is de Cappuchino Beige dus "over".

Eerst stond hij trouw naast de andere (zie foto), maar inmiddels staat daar een Golf 3 Variant (mijn vorige auto) naast en is er geen plaats meer.

picture.php

Heb jij een idee hoe ik die in mijn kleur zou kunnen krijgen? (Island Green)

Kirsten

Senior Member
Jammer... ik zou wel willen komen, maar dit is echt te ver rijden voor me. Volgende keer beter hoop ik.

starfish

Nieuw lid
Als de nieuwe auto er is kom ik zeker af.Zal dit nog bevestigen of ik er al dan niet zal bijzijn.Ik moet een 2 uurtjes rijden dat is nog meer dan te doen.

vw125

Forumguru
De kans bestaat dat ik ook eens langskom, de skoda staat vanaf 15 april terug op normale rijhoogte voor de keuring.
Ik laat nog va mij horen.

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan