Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

breef

Lid
Weet je al hoelaat we er moeten zijn Breef? Hopelijk heb ik de Skoda dan ook binnen... zal er om spannen!

Ahh collega op het forum :xyxthumbs: Dan moeten we maar samen later op het uitje komen en eerst naar de meeting gaan :aangenaam:

starfish

Nieuw lid
Yep volgens de routeplanner is dat de kortste weg.
Heb het zelfde voorstel een paar pagina's geleden ook al gedaan.

Glenn komt ook en die is van Berlaar, ik veronderstel dat hij dus ook wel via Antwerpen en Breda zal rijden.

Eventueel kunnen we "pre-meeten" op de parking In St. Job?

Die parking in sint job zou idd supper zijn om af te spreken.ik heb vandaag met de dealer gebeld en hij word ten laatste de 12ste week gemaakt dus normaal moet hij er tegen die tijd zeker zijn.

JoostO

Nieuw lid
Ahh collega op het forum :xyxthumbs: Dan moeten we maar samen later op het uitje komen en eerst naar de meeting gaan :aangenaam:

Dan kijken we eerst wel ff hoelaat het begint daar in Maastricht.. Zou wel leuk zijn als we ons gezicht/auto konden laten zien :tongue:. Neem jij de vrouw nog mee eigenlijk? Ik wel :).

VPN tunnel is gelukt vanmiddag trouwens ;)

van inkel

Forumguru
Ben ik met een Astra ook welkom

Hoi vanmorgen kwam mijn collega op het werk met krukken, had zijn linker kruisbanden opgerekt (nu definitief). Omdat hij toch wil werken heeft hij zolang mijn auto (DSG). Dus ik rij nu tijdelijk in een slopel astra, mag ik toch komen?

nemo

Senior Member
Hoi vanmorgen kwam mijn collega op het werk met krukken, had zijn linker kruisbanden opgerekt (nu definitief). Omdat hij toch wil werken heeft hij zolang mijn auto (DSG). Dus ik rij nu tijdelijk in een slopel astra, mag ik toch komen?

Vooruit, omdat je zo aardig bent om je auto uit te lenen! Maar je slopel mag niet op de foto :biggthumpdown:

van inkel

Forumguru
Vooruit, omdat je zo aardig bent om je auto uit te lenen! Maar je slopel mag niet op de foto :biggthumpdown:

Dank je Nemo, maar ff één ding het is niet mijn slopel. :D
En hij gaat zeker niet op de foto.

Vandaag heb ik hem al drie keer laten afslaan, je moet nl. wel terug schakelen, in z'n zes gaat ie niet om de hoek.:blush:

EdK

Forumguru
Dus ik rij nu tijdelijk in een slopel astra, mag ik toch komen?

Ach goh !!!! We zullen 1 minuut stilte in acht nemen vanwege dit wel erg trieste verhaal !
Gelukkig is het van tijdelijke aard , anders hadden we nog een collcte moeten doen voor geestelijke bijstand ! :1761:

Fabia

† In Memoriam
Je komt, en dat is het belangrijkste. Misschien heeft je collega ook zin om te komen.

Falcon

Donateur
JoostO en Breef, zou leuk zijn als jullie toch even kunnen komen :).. als jullie dit zeker weten zet ik jullie erbij op de lijst!

Van Inkel, gecondoleerd! 1.3 CDTI zeker? :D

Aiii

Lid
Van Inkel, gecondoleerd! 1.3 CDTI zeker? :D

Doe de arme man nou niet zo plagen, het is al erg genoeg om van een DSG VAG auto naar een Opel te moeten gaan :D

Kan je voor die ene dag niet even je Skoda terugkrijgen? Lijkt me toch dat je collega dat wel begrijpt? En tis niet alsof hij op Zaterdag naar een klant zal moeten gaan :2133:

nemo

Senior Member
Doe de arme man nou niet zo plagen, het is al erg genoeg om van een DSG VAG auto naar een Opel te moeten gaan :D

Kan je voor die ene dag niet even je Skoda terugkrijgen? Lijkt me toch dat je collega dat wel begrijpt? En tis niet alsof hij op Zaterdag naar een klant zal moeten gaan :2133:

Het lijkt me een beter plan als Van Inkel samen met zijn collega en de skoda naar de meeting komt!

hey jongens

tot mijn grote spijt moet ik een aantal dingen afzeggen dit jaar waar onder deze meeting lichamelijk gaat het niet echt lekker heb namelijk trombose in mijn been en kan dus niet meer lopen en dus ook niet auto rijden

jullie in iedergeval veel plezier en ik zie de foto's wel verschijnen op het forum
gr mark

Fabia

† In Memoriam
Dat is balen voor je. Is het misschien een idee om mee te rijden met iemand? Of wordt dat teveel voor je?

Falcon

Donateur
Dat is spijtig skodaracer, maar zeker een goede reden. Hierbij wil ik je veel beterschap toe wensen.

D

Deleted member 1943

dat is mooi bale dan sterkte ermee!

als het meezit zit er voor de meeting dus xenon in me mistlampen en een k&n luchtfilter pakket en/of veerpootbrug in de fabia :xyxthumbs:

Octavia_II

Actief lid
╔═════════════════════════════════╗
:yeah:Charlie is ook van de partij! (O2 Combi):yeah:
╚═════════════════════════════════╝

nemo

Senior Member
╔═════════════════════════════════╗
:yeah:Charlie is ook van de partij! (O2 Combi):yeah:
╚═════════════════════════════════╝

Zo jij maakt er gelijk een heel feest van. Hoelang heb je daar aan gewerkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan