Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 1943

ik ga jullie allemaal verrassen met me bakkie :tongue:

als het meezit ga ik van de week nog een sportluchtfilter bestellen en miss ook een veerpootdruk :D

maar jij wil het allemaal wel erg graag zien he :tongue:

Glenn

Actief lid
lucht filter ? ook de inlaat

pd%20160%20intake3.jpg

links van een 130 pk rechts van een 160 wat een verschil

nemo

Senior Member
ik ga jullie allemaal verrassen met me bakkie :tongue:

als het meezit ga ik van de week nog een sportluchtfilter bestellen en miss ook een veerpootdruk :D

maar jij wil het allemaal wel erg graag zien he :tongue:

zonde man, een fabia is origineel het mooist. of wil je er net zo'n bak als red devil (hij had toch die verlaagde bumpers etc?)?

Hetzer

Forumguru
zonde man, een fabia is origineel het mooist. of wil je er net zo'n bak als red devil (hij had toch die verlaagde bumpers etc?)?

er rijden al genoeg standaard fabiaatjes in het rond, een beetje originaliteit (mits gepast ) kan geen kwaad toch??

Aiii

Lid
een beetje originaliteit (mits gepast )

Keyword dan wel. Laatst zag ik een Octavia waar de mooie chromen voorkant vervangen was door een hele zwarte en het Skoda logo was verwijderd. Het zag niet uit! Die hele motorklep is zo gemaakt dat het uitkomt op dat Skoda-logo en dan haal je het logo weg?!

Een stoere, passende, bumperpartij ben ik dan weer helemaal voor. Zolang het maar niet overdreven wordt en past bij de rest van het design van de auto. :D

van_der_P

Senior Member
Kijk daar zeg je wat. Vaak is dat niet het geval en is het vreselijk over de top.

Daar ben ik het helemaal mee eens, en vaak is het wat overdreven. Kun je zo bij de gemeente ingehuurt worden als sneeuwschuiver, als er sneeuw ligt/valt natuurlijk.:D:D:D

MarcoO2

Forumguru
Keyword dan wel. Laatst zag ik een Octavia waar de mooie chromen voorkant vervangen was door een hele zwarte en het Skoda logo was verwijderd. Het zag niet uit! Die hele motorklep is zo gemaakt dat het uitkomt op dat Skoda-logo en dan haal je het logo weg?!

Een stoere, passende, bumperpartij ben ik dan weer helemaal voor. Zolang het maar niet overdreven wordt en past bij de rest van het design van de auto. :D

Dat heb ik pas ook gezien (in Den Haag)! ZIet er echt niet uit... het is een hele anonieme auto dan.

Qua bumpers zou ik de RS-versie er wel onder willen hebben, maar verder hoeven de uiterlijke aanpassingen niet van mij. Hooguit nog een setje mooi lichtmetaal, maar dan houdt het echt op!

D

Deleted member 1943

je heb tuners die werken met plastic maar dat vind ik jammer, hooguit een dakspoilertje, maar ik vind de fabia al een mooie bak opzich. Maar je heb natuurlijk ook vermogentuners :winkie: en ik ben meer van die kant. Ik heb als het goed is net zoveel als een Rs maar t zou mooi zijn als dat even getest kan worden op de meeting op de testbank bij de tuner.

maar ook de in;laat moet vervangen worden is een complete set geloof ik.

purk

Senior Member
ik ben alleen met een O1, en hij is er niet mooier opgeworden, denk da ik er maar een Rat-look van ga maken hahaha

purk

Senior Member
nee gewoon laten roesten en standaard houden, niks meer aan de lak laten doen en gewoon verder laten afbladderen. 13 inch wieltjes eronder en ver aan de grond trekken..........cool.

MarcoO2

Forumguru
Ik reed gisteren achter een nagelnieuwe witte Fabia II met twee zwarte strepen van voor tot achter over de auto. En het was niet eens lelijk!

plaza

Forumguru
Ik zal mijn kalender eens bekijken, anders kom ik ook wel met mijn O1: ben je niet zo alleen :winkie:

Ik hoop dat je de stoute schoenen aantrekt en komt, want ik hoop deze week te kunnen bevestigen dat de persoon die mijn OC RS 1 ( 250 pk , 385 nm ) gekocht heeft ook komt. ( foto te zien bij mijn profiel )
Zeer waarschijnlijk zet Skoda dealer Morrenhof uit deventer er een hagelnieuwe Superb neer..
Wordt vervolgd.....................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan