Ik woon toevallig in de buurt, maar volgensmij heb je bij Plaza Vorden echt veeeeeeelste weinig ruimte voor zoveel auto's. zelfs wanneer alle parkeerplaatsen daar vrij zouden zijn.
:icon_smile_dead: denk je dat Plaza ons daar uit zou nodigen als ie maar 2 parkeerplaatsen zou hebben.
Volgens Plaza zouden er 200 auto's kunnen parkeren op zijn parkeerterrein in Vorden. Dus dat komt wel goed volgens mij
Met 200 zijn we voorlopig nog niet, dus dat scheelt.
Geloof me, echt weinig ruimte hoor... Moet je maar een stukje verderop een groot grasveld van de gemeente gaan bezetten
sorry maar ik vind jou een beetje een zeur, je komt niet eens naar de meeting maar probeert wel onze vreugde te verpesten.
Dat is niet de bedoeling, het is lulliger wanneer jullie daar staan en je niet met de auto's kwijt kan. Kan zijn dat plaza verhuist is, maar waar ik het het laatst heb gezien hebben ze niet eens een prive parkeerterrein. Maarja, als hij dat zegt dan klopt het vast.
have fun!!
als plaza zegt genoeg plek voor ons te hebben dan geloven wij dat. waarom zou hij ons belazeren?
is plaza een soort cafe ofzo?
Dat is niet de bedoeling, het is lulliger wanneer jullie daar staan en je niet met de auto's kwijt kan. Kan zijn dat plaza verhuist is, maar waar ik het het laatst heb gezien hebben ze niet eens een prive parkeerterrein. Maarja, als hij dat zegt dan klopt het vast.
have fun!!
Wij hebben zeker net zoveel parkeerplaatsen als bij de vorige meeting,
dus dat zit wel snor.
5 prive parkeerplaatsen achter de zaak waar de demonstratie gegeven
gaat worden, 50 parkeerplaatsen recht tegen over ons bij de kerk,
50 parkeerplaatsen verdeeld over de gehele dorpstraat ( hoofdstraat ), 50 parkeerplaatsen voor en achter de rabobank, 80 parkeerplaatsen bij de Super de boer , straten vlak in de buurt kun je ook nog parkeren enz.
60 parkeerplaatsen Aldi
Het is dan wel zaterdag, dus we zullen de parkeerplaatsen moeten
delen met de shoppers, misschien moet je 1 minuut lopen, maar plek
genoeg. We zullen dus overal te zien zijn in ons kleine dorpje.
Voor de groepsfoto zullen we iets zoeken in de toer rit naar JD.
In ons restaurant kunnen 55 personen zitten, loopt over in een luxe
eetwinkel-cafetaria met nog eens 55 zitplaatsen en ons terras heeft
ook nog eens 100 zitplaatsen
have fun!!
SNACKBAR ?????????????
Mag toch geen probleem zijn met jullie snelle Skoda's!!!