Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik woon toevallig in de buurt, maar volgensmij heb je bij Plaza Vorden echt veeeeeeelste weinig ruimte voor zoveel auto's. zelfs wanneer alle parkeerplaatsen daar vrij zouden zijn.

nemo

Senior Member
Ik woon toevallig in de buurt, maar volgensmij heb je bij Plaza Vorden echt veeeeeeelste weinig ruimte voor zoveel auto's. zelfs wanneer alle parkeerplaatsen daar vrij zouden zijn.

:icon_smile_dead: denk je dat Plaza ons daar uit zou nodigen als ie maar 2 parkeerplaatsen zou hebben.

nemo

Senior Member
Geloof me, echt weinig ruimte hoor... Moet je maar een stukje verderop een groot grasveld van de gemeente gaan bezetten :tongue:

sorry maar ik vind jou een beetje een zeur, je komt niet eens naar de meeting maar probeert wel onze vreugde te verpesten.

sorry maar ik vind jou een beetje een zeur, je komt niet eens naar de meeting maar probeert wel onze vreugde te verpesten.

Dat is niet de bedoeling, het is lulliger wanneer jullie daar staan en je niet met de auto's kwijt kan. Kan zijn dat plaza verhuist is, maar waar ik het het laatst heb gezien hebben ze niet eens een prive parkeerterrein. Maarja, als hij dat zegt dan klopt het vast.
have fun!! :)

nemo

Senior Member
Dat is niet de bedoeling, het is lulliger wanneer jullie daar staan en je niet met de auto's kwijt kan. Kan zijn dat plaza verhuist is, maar waar ik het het laatst heb gezien hebben ze niet eens een prive parkeerterrein. Maarja, als hij dat zegt dan klopt het vast.

als plaza zegt genoeg plek voor ons te hebben dan geloven wij dat. waarom zou hij ons belazeren?

is plaza een soort cafe ofzo?

D

Deleted member 1943

met een meeting mag je brutaal zijn en je auto overal neerknallen hoor ik ben daar niet zo moeilijk in en dan doet de politie toch niks want ze vinden het veel te mooi al die skoda's en zelf parkeren ze de auto ook overal neer oftewel volg de skoda rijder :1761:

plaza

Forumguru

Wij hebben zeker net zoveel parkeerplaatsen als bij de vorige meeting,
dus dat zit wel snor.
5 prive parkeerplaatsen achter de zaak waar de demonstratie gegeven
gaat worden, 50 parkeerplaatsen recht tegen over ons bij de kerk,
50 parkeerplaatsen verdeeld over de gehele dorpstraat ( hoofdstraat ), 50 parkeerplaatsen voor en achter de rabobank, 80 parkeerplaatsen bij de Super de boer , straten vlak in de buurt kun je ook nog parkeren enz.
60 parkeerplaatsen Aldi
Het is dan wel zaterdag, dus we zullen de parkeerplaatsen moeten
delen met de shoppers, misschien moet je 1 minuut lopen, maar plek
genoeg. We zullen dus overal te zien zijn in ons kleine dorpje.
Voor de groepsfoto zullen we iets zoeken in de toer rit naar JD.
In ons restaurant kunnen 55 personen zitten, loopt over in een luxe
eetwinkel-cafetaria met nog eens 55 zitplaatsen en ons terras heeft
ook nog eens 100 zitplaatsen

Falcon

Donateur
Wij hebben zeker net zoveel parkeerplaatsen als bij de vorige meeting,
dus dat zit wel snor.
5 prive parkeerplaatsen achter de zaak waar de demonstratie gegeven
gaat worden, 50 parkeerplaatsen recht tegen over ons bij de kerk,
50 parkeerplaatsen verdeeld over de gehele dorpstraat ( hoofdstraat ), 50 parkeerplaatsen voor en achter de rabobank, 80 parkeerplaatsen bij de Super de boer , straten vlak in de buurt kun je ook nog parkeren enz.
60 parkeerplaatsen Aldi
Het is dan wel zaterdag, dus we zullen de parkeerplaatsen moeten
delen met de shoppers, misschien moet je 1 minuut lopen, maar plek
genoeg. We zullen dus overal te zien zijn in ons kleine dorpje.
Voor de groepsfoto zullen we iets zoeken in de toer rit naar JD.
In ons restaurant kunnen 55 personen zitten, loopt over in een luxe
eetwinkel-cafetaria met nog eens 55 zitplaatsen en ons terras heeft
ook nog eens 100 zitplaatsen

Misschien hadden mensen het net een ander beeld erbij, dat kan ik mij voorstellen.. maar dit mag de pret toch niet drukken? Nu hopen dat het zelfde weer is als vandaag (zon, bijna geen wolken en lekker temperatuurtje) dan teken ik er voor!

Graag feedback!

plaza

Forumguru

Kunnen we je bijschrijven bij je eigen thuiswedstrijd ?

Rolle

Senior Member
Nieuwsflash voor de Belgische forummeetingdeelnemers (mega score scrabble)

Verkeer E19/A1 moet vanaf 18 april drie weken over één rijweg

Vanaf 18 april 2009 vernieuwt het Vlaams Gewest de asfaltverharding op de E19/A1. Dat gebeurt op de 15 kilometer rijweg tussen Meer en Brecht richting Antwerpen. Omdat er over de hele breedte van de weg wordt gewerkt, moet al het verkeer over de rijbaan richting Nederland. De werken kosten 3,5 miljoen euro en moeten op 9 mei afgerond zijn.

"Om de duur van de werkzaamheden zo veel mogelijk te beperken, de veiligheid van de werf te garanderen en de kwaliteit van de werkzaamheden te verzekeren, werd geopteerd voor een drastische aanpak", luidt het. Via doorsteken in de middenberm wordt al het verkeer op de rijbaan richting Nederland geleid.

Dag en nacht

Er zal tweemaal anderhalve week dag en nacht gewerkt worden om de duur van de werken en de hinder tot een minimum te beperken. Het Agentschap Wegen en Verkeer verwacht vooral hinder op vrijdag 24 april 2009 met de start van de meivakantie in Nederland en tijdens het weekend van 25 en 26 april 2009.

De werkzaamheden worden uitgevoerd in twee fasen. Eerst wordt er gewerkt tussen afrit 1 Meer en afrit 2 Loenhout. Het verkeer richting Antwerpen blijft twee rijstroken ter beschikking hebben. Het verkeer richting Nederland wordt over één rijstrook geleid. Tijdens deze fase zal de op- en afrit Meer richting Antwerpen afgesloten zijn.

Vervolgens wordt de strook tussen afrit 2 Loenhout en afrit 3 Brecht aangepakt. Het verkeer richting Antwerpen moet dan over één rijstrook, terwijl voor het verkeer richting Nederland twee rijstroken ter beschikking blijven. In deze tweede fase wordt de op- en afrit Loenhout in de richting van Antwerpen afgesloten. (belga/mvdb)

Bron www.hln.be

Misschien moeten we een alternatieve route gaan uitstippelen om naar Zutphen te rijden?

Rolle

Senior Member
Had ondertussen zelf ook al zoiets door. Is wel belangrijk voor de Belgische deelnemers aan de pre-meeting meeting, die zal dan best niet doorgaan op het parkeerterrein in Brecht maar best op het parkeerterrein op de E313 in Ranst waarna we via de E34 en Eindhoven dan verder richting Vorden kunnen.
Is inderdaad maar een paar km omrijden.

jaspernl

Actief lid
Ik ga me helaas afmelden.
Het gaat me ff niet lukken om die dag "vrij" (van thuis...) te krijgen.
Jammer: ik had er wel zin in.
Ik zal het moeten doen met de foto's...

Veel plezier allemaal!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan