Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

nomad

Senior Member
╔═════════════════════════════════╗
:yeah:Charlie is ook van de partij! (O2 Combi):yeah:
╚═════════════════════════════════╝
Gezellig :-) Kunnen we mooi samen de VAG-COM demo doen.

Octavia_II

Actief lid
Gezellig :-) Kunnen we mooi samen de VAG-COM demo doen.

Hoi Nomad,

geen probleem, bedenk echter wel dat ik VAG-Check heb en met +/- 40 mensen rond mijn mobieltje zal niet echt een succes worden....:D

Maar ff serieus, als je echt iets samen wil doen, stuur maar een pm met je tel. dan bel ik je wel om het e.e.a. af te spreken.

Groet,

Charlie

Falcon

Donateur
Om precies te zijn 35 :) .. Wanneer Kensei weer tijd heeft zal hij de startpost weer update met Octavia_II en Starfish.

Falcon

Donateur
Volgens Plaza zouden er 200 auto's kunnen parkeren op zijn parkeerterrein in Vorden. Dus dat komt wel goed volgens mij :)

nemo

Senior Member
Volgens Plaza zouden er 200 auto's kunnen parkeren op zijn parkeerterrein in Vorden. Dus dat komt wel goed volgens mij :)

Dat hebben we vast ook wel nodig, zoveel ruimte.
Met zoveel leden die komen wordt het vast heel gezellig! Ik krijg er echt zin in!

Rolle

Senior Member
Daar kunnen we spijtig genoeg niks aan doen. Ofwel?????

Laat ons het beste hopen. Half april kan dat best al wel eens meevallen, voor hetzelfde geld kan het echter ook serieus tegenvallen.

Voor Vorden geeft men een gemiddelde van 16 neerslagdagen in april en een neerslagsom 53, gemiddelde max temperatuur ong. 10 graden.

Dus best een (dikke)(regen)jas in de koffer leggen uit voorzorg zeker?

D

Deleted member 1943

het kan alle kanten op met het weer er is niks zo onvoorspelbaar als het nederlandse weer, maar een beetje vent en vrouw geeft niet om een paar druppels:tongue:

en degene die het wel erg vinden werken vast op kantoor :1819:

van inkel

Forumguru
O2 is terug.

Vanmiddag belde mijn collega me op of ik m'n auto terug wilde, hij was namelijk vanmorgen opgenomen met een longembolie, en zijn vrouw durfde niet met een automaat te rijden.
Dus nu heb ik m'n O2 weer terug, maar ik had hem liever terug gehad als zijn knie weer beter was.

Rolle

Senior Member
Oei dat is niet zo een best nieuws voor je collega, maar des te beter voor jou.

Veel sterkte en een spoedig herstel voor je collega!!!

D

Deleted member 1943

als het nou erg donker is op de meeting zorg ik wel voor de verlichting :tongue: Ik heb vandaag me xenon in me mistlampen gebouwd, wat een bak met licht haha :super:

nemo

Senior Member
als het nou erg donker is op de meeting zorg ik wel voor de verlichting :tongue: Ik heb vandaag me xenon in me mistlampen gebouwd, wat een bak met licht haha :super:

Je mag zeker ff een lichtshow geven! Kun je alvast een foto laten zien?

D

Deleted member 1943

haha dat kan mar dat doe ik nog ff niet want ik heb nog geen foto's :tongue:

komen er aan en anders is het wel lache om op de meeting te onthullen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan