Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie

Forumguru
Nemo: Inderdaad, dat leek mij ook een goed plan. Ga ik eens praktisch over nadenken :)

Mijn idee is om iedereen deze op het achterraam te plakken, zodat iedereen herkenbaar is in 1 stoet.

:)
Hoe moet dat dan met die andere stoet uit het oosten??:ahum:

Fabia

† In Memoriam
Dat lijkt me een goed idee zo'n foto met iedereen er op. Wat je ook kan doen is dat iedereen een speltje op doet met zijn nickname. Is wat makkelijker dan steeds aan iedereen vragen wie ben je. Ik ken onderhand wel een paar leden maar zeker niet iedereen.

Falcon

Donateur
Ronnie: Ik wil het docje wel tegen die tijd even sturen, effe uitprinten en met tape plakken ;)

Fabia: Eerlijk gezegt voel ik er zelf helemaal niks voor om met speldjes te gaan rondlopen, loop gewoon even bij elkaar rond en stel je even voor en maak even een praatje :). Mochten er andere mensen wel dit een goed idee vinden, dan wil ik dit natuurlijk wel even regelen. Ik heb nog wel de materialen in een magazijntje op het werk te liggen.

nemo

Senior Member
Ronnie: Ik wil het docje wel tegen die tijd even sturen, effe uitprinten en met tape plakken ;)

Fabia: Eerlijk gezegt voel ik er zelf helemaal niks voor om met speldjes te gaan rondlopen, loop gewoon even bij elkaar rond en stel je even voor en maak even een praatje :). Mochten er andere mensen wel dit een goed idee vinden, dan wil ik dit natuurlijk wel even regelen. Ik heb nog wel de materialen in een magazijntje op het werk te liggen.

Speldjes is misschien overdreven, stickers oid kunnen ook. Kun je gewoon naam op schrijven. Ik denk dat het wel een goed idee is, want anders ben je (ik iig wel) het zo weer vergeten!!

Het idee om alle auto's op een rij te zetten en dan iedereen op de motorkap vind ik wel erg leuk!

nemo

Senior Member
Lijkt me wel een gedoe om 30 auto's netjes op een rij te krijgen. Zal een kwestie van coordinatie en geduld zijn!!

van inkel

Forumguru
:ot:Met op de motorkap zitten en dan foto's maken heb ik slechte ervaringen.

Heb ooit in een ver verleden een Porsche 959 strak gezet en gespoten voor een fotoshoot voor een kalender. Het model in kwestie (jonge dame van 19 lente's of zo). Maakte een fijne kras met haar stilleto's op de motorkap (eigelijk kofferbakklep bij een Porsche) bij het gaan liggen op de auto.

On topic
Voor de herkenbaarheid zal ik m'n BP Ford trui weer aan trekken.

EdK

Forumguru
:ot:Met op de motorkap zitten en dan foto's maken heb ik slechte ervaringen.

Heb ooit in een ver verleden een Porsche 959 strak gezet en gespoten voor een fotoshoot voor een kalender. Het model in kwestie (jonge dame van 19 lente's of zo). Maakte een fijne kras met haar stilleto's op de motorkap (eigelijk kofferbakklep bij een Porsche) bij het gaan liggen op de auto.

Wel Nemo je hoort het !! De stiletto's in de kast laten en je gympies aan !!
:yeah:

EdK

Forumguru
Valt dat ff tegen! Weet niet of ik nog gympen heb hoor, moet ik speciaal gaan kopen voor de meeting dan.

Afffijn, om je niet met torenhoge schulden op te zadelen voor een simpele skoda meeting, stel ik voor dat als de anderen er mee accoord gaan je met je highhiels naar de meeting mag komen !!

Indien de temperaturen onder de 15 graden zijn hoeft Fabia zijn wens niet in vervulling te gaan ! ( badpak )

Mocht de temperatuur boven de 15 graden zijn dan helaas voor jou wel een badpak ! Mochten er dan foto's gemaakt worden op motorkappen van een Skoda SuperB2 , dan stel ik voor dat die foto's vervangen worden voor het logo van www.skodaforum.nl

:489::tongue::530:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan