@hemi24 klopt helemaal nu is het dus afwachten wat het allemaal gaat kosten…. En of het dan financieel haalbaar is om dit te verhalen in Italië ik hoop zelf eigenlijk van niet ben er wel klaar mee….. laat ze mij maar gewoon uit betalen…
Er zijn nu 3 soorten kosten:
Kosten om het euvel te verhelpen is dus de veer van de brandstof pomp…. Dat zijn kosten ik zelf zal moeten betalen….
Kosten om voor front weer opnieuw te monteren en de wielkappen en de koplampen weer te installeren….. ik denk dat bewezen is dat dit niet nodig was en betaald dient te worden door de garage in Italië…… plus ik vraag me af of ik dan de diagnose kosten a 320euro die de ANWB heeft voor geschoten heeft voor mij in Italië moet gaan betalen…. Voor werk wat wel is uitgevoerd maar uit eindelijk echt helemaal niet nodig was…..
En dan nog de vervolg schade zeg deukjes krassen en beschadigingen aan de auto door om juist demonteren en moet goed terug demonteren van onderdelen… het vervelende is dat ik dan moet bewijzen dat het er niet al op zat toen ik hem inleverde bij de afsleep dienst…..
Dien ik nog wel een klacht in via de ANWB. Incl deze foto’s om aan te geven dat ze niet meer met deze garage in zee moeten gaan….