PizzaPieter
Forumguru
Enniehoe: hoe is je vakantie?
Die hoop had ik ook alleen werd vandaag deze hoop acuut omgezet naar boosheid…. Jongen jonge wat kan je het als ANWB verprutsen zeg….Ik zou persoonlijk niet te veel uit doen op die meldingen. Grote kans dat in Italie de accuspanning en andere verlichtingscomponenten voor al het (sloop) werk er zijn afgehaald en dan krijg je natuurlijk een hoop meldingen cadeau
Ik heb eerst contact gehad met ANWB over of dit de normale werk wijze is…. Die geven aan dat de garage in Italië hier verantwoordelijk voor is…. Ik heb aangegeven dat ik door de ANWB naar deze garage ben afgesleept en ik het dus te makkelijk vind dat ANWB zijn handen hier van aftrekt…. Ik moet nu met foto’s en een rapport van de garage waar de auto nu staat aan geven of er ook vervolg schade is door deze manier van vervoeren….Missende onderdelen vuil in de auto geflikkerd en je bekleding en dakhemel ook nog besmeurt?
Waarschijnlijk ook vervoert door weer en wind met bestuurdersraam open...
Onderdelen lijken gewoon in de auto te liggen….'t Lijkt wel alsof die auto gestript is en de onderdelen inmiddels al op eBay staan...
Of komt het omdat het in Italië (ahum) plaatsvond?
Ik had dat zeker wel gedacht ik heb namelijk toestemming gegeven voor 6 uur werk aan de auto niet wetende dat de auto helemaal uit elkaar gesloopt zou worden…. Als ik toestemming geef om een diagnose te stellen ga ik ervan uit dat je in die 6 uur ook de auto weer in elkaar gezet word…..Maar wie van jullie had verwacht dat de werkplaats (garage is een te mooi woord voor die knoeiers) in Italië de moeite zou nemen om alles (onbetaald!) weer terug te bouwen?
Het is slechts te hopen dat echt alle onderdelen mee teruggekomen zijn.
Precies dat had ik ook gedacht ANWB heeft uiteindelijk besloten om te repatriëren naar Nederland dus dan mag je toch verwachten dat hij netjes weer in elkaar gezet word…..Onbetaald? Lijkt me dat de ANWB daarvoor betaalt, ze zullen toch een contract met ze hebben? En bovendien hebben ze al lekker veel uurtjes erin kunnen stoppen, kassa!
Tenzij ze een resultaatverplichting in t contract hebben staan, maar dan hebben ze t ook zelf verprutst...