Dank voor jullie reacties!
@Ronald_B
Ja daar komt het waarschijnlijk op neer naar aanleiding van laatste gesprek met ANWB gisteren maar dat zou betekenen dat ik pas over 2 a 3 weken de auto in Nederland heb….
@PizzaPieter
Ja ik ben ook erg boos geworden en zelfs gedreigd met rechtsbijstandverzekering die ik gelukkig heb…. Dit gaat zoiezo nog een staartje krijgen via rechtsbijstandverzekering.
Ben ook blij dat in nog wat spullen heb opgehaald bij de auto en wat foto’s heb kunnen maken…. Wat begon met een geluid in de motor en hoe de auto er nu bij staat vind ik zelf ook erg over done nu….
@Cordoba
Ja dat gevoel krijg ik nu ook steeds meer….. gisteren ochtend vroeg nog contact gehad met garage ik hoorde toen vluchtig iets in het half Engels Italiaans dat ze dachten aan injection pump…. Ik mag toch niet hopen dat ze het over hogedruk brandstof pomp hebben want dat is precies nou het probleem waar het geluid vandaan kwam…..
en volgens mij hoef je voor het vervangen van die pomp niet de halve voorkant er af te halen toch?
Pomp is ook niet goedkoop en wat als dat het ook niet is en de nieuwe pomp zelfde geluid maakt….? Tja we wachten af…..
Zal straks ANWB vragen of ik foto’s kan sturen zodat ze die kunnen toevoegen aan het verhaal
@Arjann
Deze ratel tik komt echt bij brandstofpomp / distributieriem vandaan de motor pruttelt wel wat meer maar niet echt harder geluid van de motor zelf….. ik was vrijdag zelf bang dat de distributieriem er half af lag of ging knappen vandaar voor de zekerheid ANWB gebeld…. En nu zit ik met dit…..