leo442
Forumguru
Heb ik er op zitten (morgenmiddag bij TVS te zien), bumperbeschermer dan in zilver.
Plus de motorkapdemping.
Geeft de motorkapdemping een hoorbaar verschil?
Heb ik er op zitten (morgenmiddag bij TVS te zien), bumperbeschermer dan in zilver.
Plus de motorkapdemping.
Jazeker, toevallig even op gelet, maar niet alleen binnen (K&N hoorde je wat extra en nu vrijwel niet meer), maar ook buiten geen getik van injectoren e.d.
wil je een eerlijk antwoord? ik vind het not done!Wat vinden jullie eigenlijk van de spatlappen?
hèt interessante voordeel is dat het vooral prettiger is om naar te kijken én het is wat meer premium.......ik zit eraan te denken om toch voor het kleuren MaxiDOT-scherm te gaan... Levert het interessante voordelen op?
Wat kost zo'n motorkapisolatie ongeveer?Jazeker, toevallig even op gelet, maar niet alleen binnen (K&N hoorde je wat extra en nu vrijwel niet meer), maar ook buiten geen getik van injectoren e.d.
Wat kost zo'n motorkapisolatie ongeveer?
Oké, spatlappen worden 'm inderdaad niet. Hoewel de officiële O3-lappen subtiel ogen, blijf ik het idee suf vinden. Bovendien: het kan altijd nog!Zie het als overstappen van een zw/wi TV naar een kleuren TV en dat voor een schamele 100 eurie
Helaas dat ik dat nu pas lees, was er bij het bestellen niet van de op de hoogte anders had ik dab voor dat bedrag zeker gedaanDAB is ook een must have ivm Canton systeem. Het surroun systeem werkt NIET met FM zenders en met DAB wel! Ben dan ook zeer blij dat ik het heb genomen aangezien ik 99% vd gevallen radio luister in de auto...
DAB is trouwens geen accessoire, maar een fabrieksoptie!!!
Ben in een gekke bui (doe eens gek): ik ga ook voor DAB (hoewel ik niet het Canton-systeem heb en geen Columbus, maar een Amundsen)! Die 4 euro per maand extra (ga dus nl. ook extra voor de kleuren MaxiDOT), dan maar een keer brood mee naar de zaak nemen i.p.v. een stokbroodje gezond halen tijdens de lunch!Bij DAB+ gaat het m.i. niet om de informatie op het scherm, maar meer om de geluidskwaliteit, het ontvangst en het gemak van selecteren op naam ipv frequentie
Zie ook de informatie vanuit jouw favoriete zender
Daarnaast is er ook nog de mogelijkheid om bij geen DAB ontvangst automatisch over te schakelen naar FM totdat er wel weer DAB ontvangen wordt.
Ben in een gekke bui (doe eens gek): ik ga ook voor DAB (hoewel ik niet het Canton-systeem heb en geen Columbus, maar een Amundsen)! Die 4 euro per maand extra (ga dus nl. ook extra voor de kleuren MaxiDOT), dan maar een keer brood mee naar de zaak nemen i.p.v. een stokbroodje gezond halen tijdens de lunch!
Ik las nl. de informatie over DAB op Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Digital_Audio_Broadcasting), maar kon daaruit niet direct opmaken dat het de geluidskwaliteit zou verbeteren.
Dat het geen accessoire is, maar een fabrieks-optie, wist ik. Mailtje naar de dealer is verstuurd...