Hoe doe je dat dan, vraagt de leek.Dat zou kunnen, in dat geval rekenen ze €40 voor iets wat je zelf met gemak binnen 15min kan doen.
Helaas pindakaas.., MaxiDot kleurendisplay en DAB kan ik niet meer bijbestellen.Zeg @svdm ben je een kopie van mijn bestelling aan het maken ofzo
Ik denk ook dat ze zo'n beetje naast elkaar op de band zullen staan als ik het zo zie.....
Kleefstrips?Ik heb ze los besteld bij de dealer een tijdje terug en ze er zelf opgezet...wie dit niet kan moet misschien eens nadenken over het inleveren van zijn/haar rijbewijs...Autorijden opzich vraagt al meer vaardigheid
Laatste mogelijkheid was volgens mij 13 september.Helaas pindakaas.., MaxiDOT kleurendisplay en DAB kan ik niet meer bijbestellen.
Vanochtend antwoord gehad van de dealer: de productie van de Greenline staat nl. al 'ingepland' bij de fabriek (hoewel de definitieve productieweek nog niet bekend is bij de dealer), hmmm. Wijzigingen zijn nu niet meer mogelijk. De kleurwijziging is er overigens nu wel 100% definitief doorheen!
Dan maar de zwarte dorpellijsten besteld.., moet toch wat!?
de stootstrips worden bevestigd dmv kleefstrips aan de onderkant inderdaad.Kleefstrips?
Ik zie net bij kreijnewebshop.nl de zwarte instaplijsten voor €29 staan, lijkt mij een behoorlijk scherpe prijs.
De RVS variant is met €79 een stukje duurder, maar nog steeds goedkoper dan bij de dealer.