Een aantal weken geleden dacht ik even snel de andere stabi stang achter te monteren.
Dat viel eigenlijk een klein beetje tegen omdat het uitlaatsysteem moest zakken.
Daarvoor moet je onder andere de sierstukken weghalen, een klusje waarvan ik dacht ik 15 min te doen duurde toch iet langer.
Alles met nieuwe bouten vastegezet en op het juiste moment.
grappig om te merken dat de auto het nu leuker lijkt de vinden om in te sturen.
Vorig weekend de octavia nog even goed kunnen testen in duitsland.
In wolfsburg dit jaar voor het eerst het GTI festival, mooie gelegenheid om weer even een kijkje te nemen.
Erg leuk evenement wat super goed georganiseerd was door VW, veel inspiratie op gedaan.
En je wordt toch een soort van hebberig als je al die mooie auto's ziet.
Marktplaats is mijn favo app geweest afgelopen weken haha.
Op de terugweg ook de octavia even uitgelaten, ondanks 3 man en behoorlijke tegenwind deed de 2.0 tsi het erg goed.
Uiteindelijk 247 gps gehaald, die laatste 3 kilometers zaten er net niet in haha.
Waar wij ons 3en allemaal over vebaasde was toch weer het comfort waarmee de auto op hogesnelheden over het asfalt raast.
De remlkauwen zijn ook in kleur, dat was meer werk als van te voren gedacht en 1 spuitbus was kapot.
Hulde aan crop voor de snelle klantenservice.
De achterste drogen op dit moment en dan is het nog even wachten tot na de vakantie voor montage.
Gisteravond nog even de tijd genomen om de wielkuipen voor even los te schroeven aan de achterkant om het vuil weg te halen
Bizar wat een troep er weer achter zat
Met OBD eleven ook nog wat codeer dingetjes geprobeerd, wat eerder niet lukte nu wel voor elkaar gekregen.
Rechter spiegel zakt nu bij achterruitrijden en nog een nerd dingetje
voor het instrumenten paneel, nu ook zichtbaar hoeveel liter er getankt kan worden.