Oef. Als mevrouw Oudejans hier mee zou lezen zou ze het antwoord wel weten. Daar is geen vragenlijst voor nodig. De mail is natuurlijk naar aanleiding van de ruitvervanging, maar ja, hoe tevreden ben ik met deze dealer. En dan niet naar aanleiding van deze ruitvervanging…
In een van mijn eerste werkplaatsbezoeken heb ik een klacht neergelegd en toen werd ik keurig teruggebeld. Zou dat nu ook werken. Geen idee.
Zoals gevraagd de vragenlijst ingevuld. Nu kijken wie en wanneer er gaat bellen n.a.v. deze vragenlijst.
De vragenlijst was overigens naar aanleiding van een gebarsten voorruit.
Oef, 2 dagen na de vervanging reed ik een regenbui in: de voorruit was niet ontvet
, je kunt wel invullen waar mijn zicht ineens bleef...
Helaas heeft het werkplaatsoverleg bij de dealer afgelopen maandag niets opgeleverd, althans: ik heb van niemand wat gehoord.
Los daarvan was ook de vraag of ik in het algemeen tevreden was met deze dealer. En die ruimte heb ik dan maar gebruikt om m'n ongenoegen te deponeren.