Ik moet zeggen dat ik tot nu toe geen slechte ervaringen heb met de Skoda afdeling van Hoogenboom (Rotterdam-Zuid, dus voorheen Swarttouw, geen Rijnwoud). Maar gelukkig ook weinig problemen met de Skoda's, dus vooral inderdaad verkopen en beurten inplannen.
- Positief: Hoogenboom Skoda, kort na de overname van Swarttouw wel een serieus probleem met de auto gehad, een dag voor de vakantie, waarbij ze me heel fijn geholpen hebben met het regelen van vervangend vervoer, en er ook nog even snel winterbanden onder gezet hebben (de betreffende medewerker was toen overigens al met pensioen, en werd daar min of meer nog gedoogd, als ik het goed begrepen had
, dus die werkt er nu niet meer)
- Negatief: Hoogenboom VW, waar men niet bleek te weten wat voor olie er in een 1.5TSI moet
- Negatief: Hoogenboom VW, waar de verkopers de koffie belangrijker vonden dan de vraag van een potentiele klant.
- Positief: Hoogenboom Audi, waar ze bij de auto van m'n broer (tweedehands, 5 jaar oud, en gekocht bij een andere dealer) onder garantie en zonder gezeur de komplete motor vervangen hebben omdat ie nogal veel olie verbruikte.