EdK
Forumguru
Ja dat klopt , dat is een defecte....Blijkbaar zit er in die van mij een andere module in.
Ja dat klopt , dat is een defecte....Blijkbaar zit er in die van mij een andere module in.
Denk dat deze coulance nog gewoon GARANTIE als naam heeft..Neem aan dat dealer wel een coulance gaat regelen!
Denk dat deze coulance nog gewoon GARANTIE als naam heeft..
Een bloemetje ??
Mot ik er mee ?
Minimaal een goede maaltijd met flink veel
Nou met dat bloemetje nog ff niet hoor.....Wij snappen elkaar haha!
Zou heel goed kunnen. Amundsen scherm is nu in ieder geval uitgeschakeld tot de module binnenkomtZou dit aan elkaar gerelateerd zijn?
Dank je wel! Ik hou jullie op de hoogteVeel sterkte! Hoop dat je snel onderweg bent. Neem aan dat dealer wel een coulance gaat regelen!
Update.... inmiddels staat de auto bij de garage. Accu loopt ieder keer leeg. Ik heb aangegeven dat ik het pas terug wil als alles maar behoren werkt. Op dit moment is dat verre van.
Heel verstandig.Ik heb aangegeven dat ik het pas terug wil als alles naar behoren werkt.
Nee, geen scala meegekregen. Ze boden wel vervangend vervoer aan. Een citigo of een Fabia. Ik heb voor.beiden vriendelijk bedankt. Ik wacht het wel af...Heel verstandig.
Ze hebben je toch wel een Scala meegegeven als vervangend vervoer waarin alles wèl goed functioneert?
Nop! Dit was mijn eerste skoda! Heb een golf 7 en een polo voor de deurOei, dat valt tegen... Dus nu even helmaal geen Skoda voor de deur...
Ik hoop het ookDikke dislike dit.
Hoop dat je dealer het goed voor je op gaat lossen.
Klinkt wel als een valse start voor je bij Skoda...
Bekijk bijlage 76103
Vertel dat eens hier tegen allemaal de citigo en fabia eigenaars ...Oei, dat valt tegen
Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar als je als dealer een nieuwe auto aflevert (formaat Scala) en al vanaf begin komen deze problemen dan mag je toch wel een bijna soortgelijke vervanging meekrijgen. Een nieuwe klant en een nieuw geleverde auto, dan vind ik het vervangend vervoer niet op de maat. Maar goed, mijn mening vs. jouwe.Niets mis met een Citigo of Fabia.