Skoda Superb deel 2

eddiea

Forumguru
Dat weet ik niet. Ik weet wel dat de remmen van een RS4 al serieus groter zijn dan van een RS3. Lijkt me dat die van een RS6 of S8 nog groter zijn. Een setje blokken voor een RS6 kost ook echt serieus geld trouwens. Heb me laten vertellen een 600 euro. De meeste monteren ook een set Cayenne of Touareg V10 remmen. Dat zijn serieuze Brembo remmen en goedkoop te verkrijgen.
Let er wel op dat je bij RS3 remmen minimaal 18 inch moet monteren ander past het niet.

MennoW

Forumguru
Was het maar zo.
Ik heb heel erg weinig vrije tijd, moet dit soort dingen soms weken vooruit plannen.
Der Einser weet al dat het weken kan duren ;)
Ik hoop dat het deze maand gaat lukken.

s-line

Forumguru
Nou lekker dan, heb je niet even een ochtendje vrij, is toch zo gebeurd!
Wel respect voor jullie dat jullie zo lang kunnen wachten voor dat je iets monteerd,is Patrick soms familie van jou? Ik heb hier ook al 1, 5maand een motorkaplijst klaar liggen!:banghead:

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Jaja,ik moet het voor je spuiten en ook nog even brengen zeker!:deuk:
Hij ligt mij nog niet in de weg, en anders verkoop ik hem gewoon!:tegek:

s-line

Forumguru
Als dit een foto van de rocco is ben ik benieuwd hoe ver het bij jou er uit steekt! Of had hij spacers?

• Leuk

Der Einser

Forumguru
Ik ben ook erg benieuwd!
Gaat dik staan!

@s-line: moet haast wel met spacers zijn want de velgen zijn 9x20 ET50
Misschien moet Menno ook wel een spacertje van 5mm plaatsen
Of het past direct.
Ben wel echt benieuwd naar deze exclusieve set

• Leuk

s-line

Forumguru
Op zich ben ik er nog niet helemaal kapot van, ik denk dat ze te grof zijn (lees:eek:pen /sportief) op zijn superb!
Maar misschien zit ik er naast. En exclusief betekent niet altijd mooier!

CDK

Forumguru
Mooi laag hoor! Wel even wennen aan de velgen, maar het staat wel bruut hoor, dat wel! Geniet er van!

Bovenaan Onderaan