Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben toch meer fan van de wielen van Patrick,(meer OEM )maar als jij er maar gek van ben!
De verlaging is wel een hele verbetering daarin tegen.
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe je BBS'en zouden staan icm de verlaging!
Volgende week is het nog steeds dik boven de 10 zelfs 15 gr. Dus waarom al de winterbanden,ik zou nog lekker even blijven rijden zo,dat wisselen is toch zo gebeurd als het echt nodig is.
Ik had mijn twijfels maar heel dik hoor Menno! Ik vind alleen dat je nu echt de oem voorspoiler nodig hebt. Geeft hem net wat meer smoel van voren. En als je dan toch bezig bent pak de achterspoiler dan ook mee. Volgens was ik de enige die hem erop had maar ik vond het echt een nette spoiler.
Toch niet verkeerd hoor!!
Ze komen nu veel beter tot zijn recht!
En vooral bij het zij aanzicht staan de wielen beter met al het chrome van de auto. En lekker laag zo!
Nee niet echt....
Ik vond het JD bezoekje en het custom lederen interieur belangrijker om toen te doen. Vooral het laatste doe je niet later.
Heb nu voor weinig een KW set kunnen kopen, en die kan er zo weer onder vandaan, als er weer wat anders komt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.