Skoda Superb deel 2

MennoW

Forumguru
Heb de set nu wel 1cm omhoog gedraaid :mad:
Raakte wel heel vaak de wielkasten, en zelfs de steekas raakte de stabi af en toe.
Zit hem bij Wörthersee wel weer max naar beneden.
Jawol ich bin dabei!

Heeft iemand nog een stelsleutel te koop voor een KW set?
Ik moet er nu een lenen, en lenen heb ik een hekel aan

s-line

Forumguru
Nee dat is geen andere stabi dat was alleen bij de octavia 1en golf 4/leon het geval. Bij mij raakt hij ook af en toe de stabi en zelfs de langsdrager zie ik een afdrukje maar alleen bij een hele korte kuil/gat waarschijnlijk.
Daarom ga ik ook niet voor 20" dat gaat echt vet aanlopen met uitsturen en dan moet ik te veel gaan aanpassen zoals de kassen rollen.
Maar normaal gesproken is er echt prima mee te rijden zelfs met zijn vijven er in en volle bepakking naar Italië.:D

Der Einser

Forumguru
Wellicht.
Maar ik vind 20" mooier onder zo'n grote auto.
Ik heb nog wel 8x20 liggen met 225-30-20
Ga ik ook eens proberen.
Of de 19" Lambo'S, maar dan heb ik bandjes nodig

eddiea

Forumguru
Mocht je je nog bedenken Michiel........ De mijne staan te koop :tegek:

Maar ff zonder gekheid. Ik liep met mijn 19 inch meer aan dan met de 20 inch. 20 heeft een lagere wang en meer getrokken. Ik had wel 8,5J.

Der Einser

Forumguru
Valt wel mee hoor Ed die 8j met 225-30. Is nog best ok. Het zijn nankangs dus best wel goed aanzicht in strakheid. Ik heb overigens maar 2 bandjes op de set dus een optie is nog om er 2 van 215-30-20 bij te kopen.

Ps: ik weet denk ik welke velgen je wilt nemen (gebruikte set, maar wel heel netjes),.. Toch

Der Einser

Forumguru
Oh oke.
Ik heb wel een setje OZ in 19" gezien, maar dat was enkeldelig.
Ik heb geen link van die 3 delige BBS, moest eraan denken omdat mijn maatje met een golf 5 gouden BBS zocht en een keer BBS had laten zien, vandaar.

eddiea

Forumguru
Bas zeker?

Ik wil het liefst 20 maar 19 sta ik ook open voor. Er is alleen niet heel veel speciaals in 3-delig te krijgen. Zeker 2e hands niet. Die Richard heeft een set Kleeman maar die vraagt de hoofdprijs en dan komen er ook hele andere wielen in het bereik.

Bovenaan Onderaan