Skoda Superb deel 2

Der Einser

Forumguru
En dit weekend ook nog een mooi setje 20" meerdelig voor jou Michiel. Zijn namelijk in het wit met bandjes !

9x20"
ET 45
225-30-20

eddiea

Forumguru
[/quote]Nee, straks moet ik hem ook nog omhoog schroeven!!!!!!!!!!:banghead:[/quote]

Als je de JUISTE maten pakt is dat niet nodig.......

s-line

Forumguru
Ik HEB de juiste maten.
Maar we vervuilen zo langzamerhand wel behoorlijk het topic van Menno.
Plus het is een discussie waar we NOOIT uit gaan komen!!:pieker::arghh:

ertromp

Forumguru
Kom maar op met de pics!

Al een specifieke plaats bedacht waar je de tanks/compressor gaat opbergen?

Mooi project :thumbsup:

eddiea

Forumguru
Als je ooit van die stoelen ziet graag ff melden. Liefst wel de electrische versie met stoelverwarming.

CDK

Forumguru
Volgende stap..... Air-ride..:tegek:
Set met airlift lucht balgen op / met KW schokbrekers "55mm", bediening op voor / achter-as, afstands bediening en via air compressor met 2 luchttanks.

Nu nog even plannen waneer we gaan inbouwen.

De KW schoefset komt dus te koop
Ik ben heel benieuwd! Superb leuk project, ik had zelf ook al eens in m'n topic aangegeven dat de volgende air moest krijgen, dus ik ga je met grote interesse volgen!!
Zou ook mooi zijn als je een fotoreportage van de inbouw zou kunnen/willen plaatsen ;) en natuurlijk een video van de werking en de bediening :)

eddiea

Forumguru
Ik heb ook getwijfeld om te notchen maar ga het niet doen. Ik hoef niet plat op de grond te liggen maar wil hem op een meeting de wielen gewoon netjes in de kassen hebben. Met de wielen in de kassen kan ik niet meer normaal rijden zonder brede schermen en met mijn schroefset sta ik nu op de laagst rijdbare stand. Bijkomend voordeel is dat ik weer overal kan komen. Volgens mij is ophanging aan de voorzijde bij een superb zo goed als gelijk aan een golf.

@Der Einser die set is zonder stoelverwarming en electrische bediening

MennoW

Forumguru
De aandrijfas raakt de stabistang als je heel laag gaat.
Ik deel Eddia z'n mening.
Notchen ga ik "denk ik" niet doen.
En het is natuurlijk wel zorgeloos rijden op air.

Der Einser

Forumguru
Niet doen Menno!
Jouw auto is immers voornamelijk voor Daily use.
Als echte show mobiel moet je maar een 2e auto zoals Edwin nemen :D

Bovenaan Onderaan