Skoda Superb deel 2

eddiea

Forumguru
Eentje dan..... :nailbiting:

408629423.jpg

ertromp

Forumguru
@eddiea : Staat super op de Golf! Waar heb je de compressortje/tankje kunnen plaatsen? Of wordt het nu 2 kratjes bier minder bij de supermarkt :D

CDK

Forumguru
Onder het motto niet lullen maar poetsen, volgende week vrijdag vrij genomen om de airride in te bouwen.
Lets get even lower :yeehaa:
Ik heb wel interesse om een keer een stukje mee te rijden als we elkaar nog eens treffen hier of daar, je bent de enige in NL denk ik die het op een Superb hebt :D
M'n schoonvader heeft een MB GL420 met af-fabriek air maar dat rijd f-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h :D
Ik ben erg benieuwd hoe het met aftermarketsetjes is :jaja:

Der Einser

Forumguru
Dat is natuurlijk wel anders Corne. Die van die Benz heeft niveauregeling etc en is helemaal uitgebalanceerd.
After market rijdt natuurlijk anders dan die luchtvering. Hierbij heb je veel meer mogelijkheden en extra laag voor de show.
Hoewel er tegenwoordig ook hele mooie setjes te koop zijn (bijv accu air en AirLift) die ook een constant niveau garanderen.
Daarbij heb je ook weer keuze in normale kit, slam kits, performance kits etc.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik mag toch hopen dat de geprogrammeerde rijstand toch gegarandeerd is? De compressor moet zo nu en dan automatisch aan de slag om de ingestelde hoogte vast te houden lijkt me? Maar begrijp ik nu dat dat niet bij alle sets zo is? Dat zou nogal tricky kunnen zijn voor je spatschermen....bij stuurbewegingen....

Der Einser

Forumguru
Ja dat klopt wel, maar ik bedoelde het anders.
Bij de wat duurdere setjes regelt de computer zelfs de anti rol van de auto.
Zorgt zelf voor constante druk bij iedere poot afhankelijk.

• Leuk

MennoW

Forumguru
image.jpg Die systemen zijn er wel.
Die ik er inbouw werkt met 2 knoppen, die afzonderlijk de voor en achteras bedienen.
Er zit een drukmeter met dubbele wijzers bij waarbij je kan aflezen hoeveel druk er voor of achter in het systeem is.
Je moet voor je zelf weten dat je auto bij X bar druk de juiste rijhoogte heeft.

• Leuk

eddiea

Forumguru
Ja dat klopt wel, maar ik bedoelde het anders.
Bij de wat duurdere setjes regelt de computer zelfs de anti rol van de auto.
Zorgt zelf voor constante druk bij iedere poot afhankelijk.

Klopt. Bij mij wordt het allemaal electronisch gestuurd. Ik heb Autopilot V2 en daar kan je 8 standen op programmeren. Ook starten op een bepaalde hoogte. Moet je het wel aanzetten natuurlijk anders gaat het fout. Gaat ook echt fout weet ik nu ;-(. Ik was al ziek maar daar werd ik nog zieker van. Maar ook dat komt wel weer goed. Gelijk maar brede schermen eronder.

Laatst bewerkt:

Desperado

Forumguru
Autsj.....ik begrijp dat er wat is misgegaan, maar ik ben leek op air gebied, kun je in leektermen uitleggen hoe het is misgegaan en hoe dat kan?

Bovenaan Onderaan